Gå til innhold

Farmen 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være det er i deres dialekt det blir skrevet slik - vandt

Anonymkode: 7ab2a...97b

Men man skriver jo ikke på dialekt her, gjør vi vel? Det blir ikke korrekt for det om.

Jeg er glad Agna vant, men synes både hun og de andre var veldig ufine mot Marte. Hvis Agna ville være ærlig mot henne og følte at hun hadde bidratt minst og sluntret unna mye, så var ikke dette måten å gjøre det på. Det ble for aggressivt; Marte følte seg angrepet og går så klart rett i forsvar, forståelig nok. Det er naturlig. Agna burde trådt mer varsomt og sagt ifra på en mindre direkte måte, da hadde gjerne Marte tatt til seg kritikken og beklaget at Agna følte det slik, selv om hun ikke hadde følt det selv at hun bidro lite. Og veldig unødvendig å dra inn at «jeg er ikke den eneste som mener det», det blir litt ungdomsskole for min del. 

 

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rev ut siden med saging da Marte skulle i kamp mot Ingebjørg på Torpet, slik at saging ikke var et alternativ. Ingebjørg visste at Marte var god i det.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/0nqmAM/farmen-deltager-bekrefter-juks-i-torpet-helt-tragisk?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man skriver jo ikke på dialekt her, gjør vi vel? Det blir ikke korrekt for det om.

Jeg er glad Agna vant, men synes både hun og de andre var veldig ufine mot Marte. Hvis Agna ville være ærlig mot henne og følte at hun hadde bidratt minst og sluntret unna mye, så var ikke dette måten å gjøre det på. Det ble for aggressivt; Marte følte seg angrepet og går så klart rett i forsvar, forståelig nok. Det er naturlig. Agna burde trådt mer varsomt og sagt ifra på en mindre direkte måte, da hadde gjerne Marte tatt til seg kritikken og beklaget at Agna følte det slik, selv om hun ikke hadde følt det selv at hun bidro lite. Og veldig unødvendig å dra inn at «jeg er ikke den eneste som mener det», det blir litt ungdomsskole for min del. 

 

Anonymkode: fe08f...3af

Hvis hun (Marte) ikke tåler såpass, bør hun ikke være med på et sånt konsept som Farmen......årlig talt.

Anonymkode: ed42c...72d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så ekkel Agna var mot Marte. Det er sikkert noe sant i det, siden flere har påpekt det, men for en ekkel måte å gjøre det på. Skikkeligb nedsettende og ment for å psyke henne ut. Ungdomsskoleoppførsel de luxe. Agna sank mange hakk nå. 

I tillegg er de ekle mot henne på Torpet. Når flere rotter seg sammen mot èn, kalles det mobbing. Fy så stygt å rive ut sider, slik at hun ikke fikk velge grein. Skjønner ikke at de har "lov" til å holde på sånt. Lov, fordi det skjer år etter år juks og aldri blir det konsekvenser! Hvor vanskelig kan det være å ha en dommer under kampene på Torpet? Noen filmer jo når f.eks Marte velger kamp. Hvorfor griper ingen inn? Mobbeatferd og de "kule ruler"? Marte kunne vunnet Torpet. Hun virker både skarp kunnskapsmessig, og også sterk i fysiske grener. 

Irriterer meg at juks og dårlig atferd lønner seg. Hva med å diske de som jukser? Ta fra de evnt premien? Sett en standard for hva som er akseptabel atferd, TV2!

Og; sikkert usaklig, men hvem i huleste heter Ingebjørg Monique. Erkenorsk navn, i kombinasjon med eksotisk og utenlandsk. Blir som å hete Kari Jessica eller Geir Nathaniel. Høres helt teit ut. 

Anonymkode: 8f447...b60

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei at de bare kan jukse, ha fyllefest osv og det er tydeligvis tillatt hvert år!🙄 Hvorfor griper aldri produksjonen inn?! Blir så useriøst det hele. Dette blir min siste sesong av Farmen. Denne sesongen har vært veldig kjedelig  :Gjesp: Samme med forrige sesong 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun (Marte) ikke tåler såpass, bør hun ikke være med på et sånt konsept som Farmen......årlig talt.

Anonymkode: ed42c...72d

Vel, ærlig talt, man trenger ikke å finne seg i dårlig oppførsel og nedsettende kommentarer. Det kan ha vært sannhet i det hun sa, det tror jeg nok, men hun kunne ha sagt i fra på en mer konstruktiv og ikke så «brutalt». Hadde hun vært litt mer diplomatisk så hadde kanskje Marte tatt til seg kritikken og ikke blitt så defensiv. Kombinasjonen av tonefall og ordvalg gjorde at det ble litt voldsomt. Hun er en godt voksen dame med mye erfaring, og Marte er en ung jente med noe mindre erfaring. 

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, ærlig talt, man trenger ikke å finne seg i dårlig oppførsel og nedsettende kommentarer. Det kan ha vært sannhet i det hun sa, det tror jeg nok, men hun kunne ha sagt i fra på en mer konstruktiv og ikke så «brutalt». Hadde hun vært litt mer diplomatisk så hadde kanskje Marte tatt til seg kritikken og ikke blitt så defensiv. Kombinasjonen av tonefall og ordvalg gjorde at det ble litt voldsomt. Hun er en godt voksen dame med mye erfaring, og Marte er en ung jente med noe mindre erfaring. 

Anonymkode: fe08f...3af

Det var jo flere som hadde sagt fra til Marte.

Anonymkode: 70bf6...9ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo flere som hadde sagt fra til Marte.

Anonymkode: 70bf6...9ae

Det er det som kalles brønnpissing på godt norsk, det Agna bedrev der, å henvise til noen eller flere . Det skaper mye dårlig arbeidsmiljø rundt på arbeidsplassene og er uangripelig, hvordan forsvare seg mot noen eller de andre?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Er så lei at de bare kan jukse, ha fyllefest osv og det er tydeligvis tillatt hvert år!🙄 Hvorfor griper aldri produksjonen inn?! Blir så useriøst det hele. Dette blir min siste sesong av Farmen. Denne sesongen har vært veldig kjedelig  :Gjesp: Samme med forrige sesong 

Hvorfor skal produksjonen egentlig bry seg om noe juks og fanteri?  

Så lenge TV-seerne ikke bryr seg (og de fortsetter å følge med på rubbel og bit av det som skjer) så kan produksjonen selvfølgelig fortsette nøyaktig som før.  

Dersom flest mulig TV-seere hadde kuttet ut hele greia, og latt være å følge med, så ville seer-tallene selvfølgelig fått seg en solid knekk = TV-kanalen ville blitt tvunget til å faktisk GJØRE noe...       

Anonymkode: 7e503...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal produksjonen egentlig bry seg om noe juks og fanteri?  

Så lenge TV-seerne ikke bryr seg (og de fortsetter å følge med på rubbel og bit av det som skjer) så kan produksjonen selvfølgelig fortsette nøyaktig som før.  

Dersom flest mulig TV-seere hadde kuttet ut hele greia, og latt være å følge med, så ville seer-tallene selvfølgelig fått seg en solid knekk = TV-kanalen ville blitt tvunget til å faktisk GJØRE noe...       

Anonymkode: 7e503...6fe

Jeg skjønner jo det, men er uansett irriterende. Så de mister i allefall en seer. Jeg gidder ikke mer. Juksing er aldri greit, så ingen fair konkurranse dette 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan være det er i deres dialekt det blir skrevet slik - vandt

Anonymkode: 7ab2a...97b

Atte hæ? Denne setningen gir ingen mening. Dialekt er ikke et skriftspråk og kan derfor ikke skrives verken riktig eller galt...

Anonymkode: e9a93...12f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torpet er et korrupt sted. Ingeborg er rett og slett ond, river bort sage øvelse som også kunne velges i konkurransen, og som heller ikke kunne bli valgt av Marte. Håper Ingeborg blir kastet ut fra hele Farmen for evig og alltid.

Anonymkode: 7ab2a...97b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Torpet er et korrupt sted. Ingeborg er rett og slett ond, river bort sage øvelse som også kunne velges i konkurransen, og som heller ikke kunne bli valgt av Marte. Håper Ingeborg blir kastet ut fra hele Farmen for evig og alltid.

Anonymkode: 7ab2a...97b

Dette kan du heller skrive i Torpet-tråden. Det er ikke alle som følger med på Torpet fordi de har ikke Sumo, og dermed ikke vet hvem det er som kommer inn på Farmen igjen. :) 

Anonymkode: fe08f...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan du heller skrive i Torpet-tråden. Det er ikke alle som følger med på Torpet fordi de har ikke Sumo, og dermed ikke vet hvem det er som kommer inn på Farmen igjen. :) 

Anonymkode: fe08f...3af

visste ikke at det fantes et torpet forum, skulle tro det ble par kjørt i samme forum, siden det egentlig er samme konkurranse. Farmen er rett og slett et tulleprogram siden de som jukser ikke blir kastet ut, og skal formidle glans bilder av en gjeng pøbler og ikke forbilder skal få komme på tv. 

Anonymkode: 7ab2a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Torpet er et korrupt sted. Ingeborg er rett og slett ond, river bort sage øvelse som også kunne velges i konkurransen, og som heller ikke kunne bli valgt av Marte. Håper Ingeborg blir kastet ut fra hele Farmen for evig og alltid.

Anonymkode: 7ab2a...97b

Altså, hun heter Ingebjørg. Er det virkelig så vanskelig å få det med seg?

Anonymkode: 1ba41...418

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan du heller skrive i Torpet-tråden. Det er ikke alle som følger med på Torpet fordi de har ikke Sumo, og dermed ikke vet hvem det er som kommer inn på Farmen igjen. :) 

Anonymkode: fe08f...3af

Nå skrev VG stort på forsiden i går hvem som vant Torpet. Takk for den liksom, ødela hele spenningen for meg. :sur: 

Jeg synes Agna var skikkelig ufin mot Marte. Komme med slike stikk, og nedlatende kommentarer hører ingen steder hjemme, hverken på Farmen eller andre steder. Drittoppførsel. 
Jeg hadde en venninne som holdt på sånn. Vi er ikke venninner lengre for å si det sånn. :forvirret: 

Nå aner jeg ikke hvem jeg vil skal vinne. Er irritert på alle sammen. Tror jeg bare driter i å se resten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...