Gå til innhold

Problemer med å regulere kroppstemperatur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med at jeg ofte blir plutselig kokvarm (kjenner jeg blir varm i kinnene, føler meg kokt i kroppen og må kle av meg, men svetter ikke). Har merket at jeg er mye mer var på temperaturer ute også! Fryser i hjel om vinteren uansett hva jeg tar på, og blir helt satt ut når det er over ett par og tyve grader om sommeren. 

Noen som vet hva det kan skyldes og hva man eventuelt kan gjøre? Er så plagsomt. 

Har nylig sjekket vitamin og stoffskifte, all good der. 

Anonymkode: f9e49...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte og er ganske sikker på at det er fordi jeg er i så dårlig form. 😕 Har en ganske stillesittende hverdag, trener ikke noe utenom. Får bare dårligere og dårligere blodsirkulasjon. (Jeg er 30 og har hatt det sånn i et par år nå).
I den perioden av livet mitt hvor jeg var mer aktiv og trente et par ganger i uka så var jeg mye mindre frossen og kroppstemperaturen min var mer "jevn".

Vet ikke om det er sånn for deg, men sånn er det for meg!

Anonymkode: da60f...538

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte og er ganske sikker på at det er fordi jeg er i så dårlig form. 😕 Har en ganske stillesittende hverdag, trener ikke noe utenom. Får bare dårligere og dårligere blodsirkulasjon. (Jeg er 30 og har hatt det sånn i et par år nå).
I den perioden av livet mitt hvor jeg var mer aktiv og trente et par ganger i uka så var jeg mye mindre frossen og kroppstemperaturen min var mer "jevn".

Vet ikke om det er sånn for deg, men sånn er det for meg!

Anonymkode: da60f...538

Åh ja! Du sier noe der. Var ganske aktiv før, men har blitt ekstremt mye stillesitting det siste året og ca null trening og turgåing. Så du har ett godt poeng, det kan gjerne ha med det å gjøre ja 😊 Jeg er 27, så burde vel sikkert ikke være så dårlig form egentlig! 

Anonymkode: f9e49...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...