Gå til innhold

Hjelp til yogamatte!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ha ny yogamatte. Trener hjemme. Den jeg har nå var billig og er rævva. Den strekker seg, krøller seg og sklir. Det er heller ikke behagelig å sette knærne og albuene ned på den. Er 4 mm. Må ha ny og er villig til å legge litt penger i den slik at jeg kan ha en kvalitetsmatte i årevis. 

Hva er deres beste tips?

Anonymkode: 9bc6b...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner du selv til noen av disse mattene? Er prisavslaget reelt, tro?

Anonymkode: 9bc6b...df5

Min mor har en, og hun er veldig glad. beklager min norske. kommer fra Danmark

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er villig til å legge en del penger i det, så har Manduka "verdens beste" yogamatter, som liksom har livstidsgaranti. Vet ikke om de er så gode som de reklamerer med, for jeg har "bare" hatt min i fire år enda. Men den er brukt mye, både til yoga (hjemme og dratt med rundt på timer), annen hjemmetrening, og av en unge som skal "turne". 

Den krøller ikke, sklir ikke på gulvet, og jeg sklir ikke for mye selv om jeg er svett. Den er litt tung da, selv i proLight versjon, sånn hvis man bærer den mye rundt. 

Jeg har denne, og et veldig fornøyd: https://lumiyoga.no/produkt-kategori/yogamatter/prolite/

(Hvis du bor i Oslo, så selges de på den dansebutikken på byporten)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, kanelsnurr skrev:

Hvis du er villig til å legge en del penger i det, så har Manduka "verdens beste" yogamatter, som liksom har livstidsgaranti. Vet ikke om de er så gode som de reklamerer med, for jeg har "bare" hatt min i fire år enda. Men den er brukt mye, både til yoga (hjemme og dratt med rundt på timer), annen hjemmetrening, og av en unge som skal "turne". 

Den krøller ikke, sklir ikke på gulvet, og jeg sklir ikke for mye selv om jeg er svett. Den er litt tung da, selv i proLight versjon, sånn hvis man bærer den mye rundt. 

Jeg har denne, og et veldig fornøyd: https://lumiyoga.no/produkt-kategori/yogamatter/prolite/

(Hvis du bor i Oslo, så selges de på den dansebutikken på byporten)

Tusen takk! Gjør ikke noe om de er tunge, bare de er bra. Brukes hjemme og evt bæres ut og inn av bilen. 

Anonymkode: 9bc6b...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig den eco matta fra Ellos. Den er veldig god og skuler null og nada. Kan ikke skli om den vil engang. 

Anonymkode: 9ba72...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Gjør ikke noe om de er tunge, bare de er bra. Brukes hjemme og evt bæres ut og inn av bilen. 

Anonymkode: 9bc6b...df5

Anbefaler Mandela jeg også, eller Jademattene som også kan kjøpes hos Lumi! De har nemlig en som er ekstra bred og det er vidunderlig! https://lumiyoga.no/butikk/jade-fusion-xw-purple-midnight-blue/ 

Lumi har også Liform-mattene😊

Anonymkode: 3e8c6...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser også bra ut! Og veldig fine. Men må bestille fra utlandet da...

Anonymkode: 9bc6b...df5

Stemmer det. Jeg bestile fra den siden selv. Beste matten. Rask levering. 

 

Anonymkode: 367be...534

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tykk matte er best?

Anonymkode: 9bc6b...df5

Minst 3,5mm, helst litt mer!

Anonymkode: 3e8c6...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Denne! Ingen over, ingen ved siden 

https://liforme.com/eu/yoga-mats/

Anonymkode: 367be...534

Støtter denne, men jeg kjøpte min herfra https://lumiyoga.no/produkt-kategori/yogamatter/liforme/

God og tung matte, og det er mye hjelp i mønsterne på matta for å få korrekt stilling, hvertfall for meg som stadig prøver nye metoder.

Jeg har hatt mye billige matter opp gjennom årene fordi jeg tenker at de skal jo ikke brukes så mye, og om jeg lar de ligge en måned eller tre så har de alle blitt bøyd og umulige å rulle ut, med denne er det null problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 22.51, Anki skrev:

Støtter denne, men jeg kjøpte min herfra https://lumiyoga.no/produkt-kategori/yogamatter/liforme/

God og tung matte, og det er mye hjelp i mønsterne på matta for å få korrekt stilling, hvertfall for meg som stadig prøver nye metoder.

Jeg har hatt mye billige matter opp gjennom årene fordi jeg tenker at de skal jo ikke brukes så mye, og om jeg lar de ligge en måned eller tre så har de alle blitt bøyd og umulige å rulle ut, med denne er det null problem!

Ts her. Tror jeg spanderer på meg denne matten. Det får børe måte på hvor gnien jeg skal være, selv om hadde sett for meg en tusenlapp max. Men jeg trener jo bare hjemme helt gratis, og da er 1600 for en knallgod yogamatte helt greit. Fin var den også! :) 

Anonymkode: 9bc6b...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Tror jeg spanderer på meg denne matten. Det får børe måte på hvor gnien jeg skal være, selv om hadde sett for meg en tusenlapp max. Men jeg trener jo bare hjemme helt gratis, og da er 1600 for en knallgod yogamatte helt greit. Fin var den også! :) 

Anonymkode: 9bc6b...df5

Jeg tenkte samme som deg, men er evigglad i denne. Også er det veldig deilig som sagt å slippe å tenke på at jeg evt må skaffe meg en ny matte seinere fordi den har ligget krøllet for lenge. Pga skade har jeg ikke brukt den på noen mnd nå, tok de ut i går og den retter seg fort ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdatering fra ts her!

Jeg kjøpte yogamatte fra lumiyoga.no og angrer ikke ett sekund på at jeg la så mye penger i den! Forskjellen fra den gamle er så enorm at jeg kan ikke tro jeg har slåss med den gamle drittmatten i flere år. Den nye er passe tung, strekke seg ikke, sklir ikke og ser pen ut. Takk for hjelp! :) 

Anonymkode: 9bc6b...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...