Gå til innhold

brus og vin ol på bordene`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst å ha brus, vin ol på bordene. Ser for meg at de som serverer kommer med drikke, og sjenker i glassene. Blir dette for tungvindt? Har dere noen erfaring og hvordan skal dere ha det i deres bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer kun å ha vann stående på bordene.

Min erfaring er at det fungerer greit hvis servitørene først tar runden med vin, og hvis det er noen som ønsker noe annet kommer de tilbake med det når det er ferdig å skjenke vin.

Kan fort se rotete ut på bordet med alle mulige flasker...

Skrevet

Selvsagt skal drikke også serveres. Kun vann skal stå på bordet, og da etter å ha blitt skjenket en gang først.

Skrevet

og det fungerer greit at de serverer drikke? Er jo ikke fint med mange flasker ol på bordene nei. Hva har dere vann i?

Skrevet
og det fungerer greit at de serverer drikke? Er jo ikke fint med mange flasker ol på bordene nei. Hva har dere vann i?

Var i bryllup på lørdag, og da fungerte dette helt utmerket! Pass på at de samme servitørene serverer de samme gjestene hver gang, da vet de etterhvert hvem som vil ha noe annet, og det går ganske radig.

Skrevet

Vi hadde vann i sånne en-liters vannkarafler fra Pytt-i-Panne/Mique/Nille til 29kr. stykket, og så serverte man vin, øl og brus fortløpende.

Alle virket fornøyde.

Skrevet

Jeg har selv servert i masse brylluper, og det er ikke noe problem å servere all drikke ved bordet. Man tar først en runde med vinflasken, og deretter en runde til de som skulle ha noe annet. Sånn skal vi i hvertfall ha det i vårt bryllup. Det eneste som kommer til å stå på bordet er vannkarafler. Personlig er jeg ikke serlig glad i flasker på bordet, syns det ser rotete ut, + at det ødelegger for det arbeid man har lagt ned i for å få bordet til å se pent ut, som man selv gjerne vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...