Gå til innhold

Nesten ny mobil vil ikke lade


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten ny Samsung begynte å oppføre seg rart når  det var 15%strøm igjen. Først slo den seg av av seg selv-så  begynte volumet å bevege seg av seg selv og nå kommer det bare støtvise brrringer når den ikke ligger til lading. når jeg setter i laderen kommer det opp et lyn i displayet. Hva er galt montro?

Anonymkode: 7ec4f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjedde etter at jeg hadde vært utendørs hatt den i lommen- det regnet ikke- men på tross av dette så jeg at det var damp på kameralinsen/uklart matt bilde ta jeg prøvde å ta bilde. damp/fukt?? er mobilen ødelagt da? Ts

Anonymkode: 7ec4f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lynet betyr at den lader.

Anonymkode: 189fd...f4e

Ok men den blir aldri oppladet selv ikke etter 8 timer. Kobler fra lader og da  da kommer displayet med Samsung opp men bare støtvis-uansett hva jeg trykker på så endres ikke noe

Anonymkode: 7ec4f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 6.27, AnonymBruker skrev:

Nesten ny Samsung begynte å oppføre seg rart når  det var 15%strøm igjen. Først slo den seg av av seg selv-så  begynte volumet å bevege seg av seg selv og nå kommer det bare støtvise brrringer når den ikke ligger til lading. når jeg setter i laderen kommer det opp et lyn i displayet. Hva er galt montro?

Anonymkode: 7ec4f...5f2

Rens kontakten for støv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis er det noe galt med laderen. Min tok 3 timer og lade, kjøpte ny vips så lada den på under halv timen

Anonymkode: 8ec1f...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bytt lader. Fungerer ikke det, tar du med telefonen til der du kjøpte den, de aller fleste Samsung skal være vann og støtavvisende, så den skal ikke begynne å surre sånn så fort. Har det pågått lenge? 

 

Min kan klikke litt om jeg har holdt lenge foran ladepunktet på telefonen, da den registrerer fukt i ladepunkt. Men da må jeg bare blåse/vente en stund, så er den ok igjen. Men da får jeg jo bare varsel om at den har registrert fukt, og ikke noe mer 😊

Anonymkode: ecf56...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...