Gå til innhold

Ensporede barnehageansatte??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor deler ansatte i barnehager ,og særlig pedagogene, bare fagstoff som har med barn og særlig barnehagebarn, på sosiale medier? Er det mulig å tenke på andre ting? Det er påtagende og alle pedagoger jeg kjenner er i den kategorien, så jeg begynner å lure.. 

Svar ønskes.. 

Anonymkode: 4f740...024

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor deler ansatte i barnehager ,og særlig pedagogene, bare fagstoff som har med barn og særlig barnehagebarn, på sosiale medier? Er det mulig å tenke på andre ting? Det er påtagende og alle pedagoger jeg kjenner er i den kategorien, så jeg begynner å lure.. 

Svar ønskes.. 

Anonymkode: 4f740...024

Hvorfor bryr du deg? Vi som jobber med barn er oppriktig opptatte av barns velferd og trivsel. Er du ikke glad for at de som jobber med barn er 100% dedikert for jobben de gjør? 

Anonymkode: dafbb...87a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr du deg? Vi som jobber med barn er oppriktig opptatte av barns velferd og trivsel. Er du ikke glad for at de som jobber med barn er 100% dedikert for jobben de gjør? 

Anonymkode: dafbb...87a

Jo , selvsagt! Men andre folk jeg kjenner har andre interesser utenom det jobbfaglige, derfor finner jeg dette pussig.  TS

Anonymkode: 4f740...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å bli slik når du indoktrineres I en jobb. Da holder du plutselig med jobben i alt og den blir en interesse selv når det går imot dine egne verdier er du heller enig med arbeidsplassen og fremmer deres interesser over dine egne. 

Anonymkode: 09877...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er eit kall. Det er eit yrke man i liten grad har eit liv utenom arbeid. Fleste pedleiare arbeider svært mykje på kveldstid, det er ikkje nok plantid. Eg har blitt veldig effektiv og streng med meg sjølv. Funnet ut at man rett og slett ikkje får til alt. Det er eit fantastisk yrke som er svært givande. I

Anonymkode: ece3e...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler pedagogisk fagstoff, naturvitenskapelige artikler, videoer med tung, svart musikk, musikalske fantastiskheter og musikalsk humor, tegneseriestriper med sidespark til deler av samfunnet og politikken, ting om dyr, humoristiske skråblikk  på kjønnsroller, egne kreasjoner, lokalpolitikk og andre ting som skjer lokalt mm. 

..men er ikke veldig aktiv ril å dele ting, så det er ikke sikkert at du ville merket deg annet enn de pedagogiske artiklene. 

Anonymkode: 8c62b...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at alle pedagoger deler bare fagstoff. Uansett, hvorfor er det et problem for deg? Det bryr jo bare at de det gjelder er engasjerte i jobben sin. 

Lar meg stadig forundre over at enkelte mennesker irriterer seg over alt mulig. Bruk heller tiden tiden til noe positivt, hva får du ut av å lage en klagetråd om dette? 

Anonymkode: 5991c...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel dette de deler med alle, så deler de det mer private med en begrenset gruppe. Det betyr ikke at de ikke har andre interesser. 

Hvis folk skulle ha vurdert meg og satt meg i bås ut fra det jeg deler med alle på sosiale medier, så tør jeg nesten ikke tenke på hva de tror om meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...