Gå til innhold

Flyseter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er 6 stk som snart skal på ferie. Vi har ikke bestilt flyseter. Er det noe man bør gjøre ?

Vi vil gjerne sitte sammen da det er barn med. 

Hva ville dere gjort ? Sjekka pris og det kommer på over 1000 kr å bestille flyseter

Anonymkode: 15c6a...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hva ville dere gjort?" hvis dere absolutt må sitte sammen så bestiller dere. Hvis dere vil sitte sammen, men det er ikke helt krise hvis ikke, så ikke bestill. Dere kan være heldige. Dere kan være uheldige. Den risikoen må dere velge om dere vil ta sjansen på.

Anonymkode: e4ab4...76e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke vil sitte spredt i flyet så betaler dere selvfølgelig for å sitte sammen. 

Anonymkode: 0e488...7b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste som finnes er når grupper eller familier som absolutt skal sitte sammen tar sjansen på at de blir plassert der de ønsker, for å deretter spørre alle andre rundt om å bytte. Det skaper forsinkelser og det er en skikkelig uting ettersom mange andre kan ha betalt for sitt sete, men de blir seende ut som egosentriske dersom de sier nei takk til å bytte. Dette har hendt meg to ganger og jeg endte opp med å gi opp setet mitt begge gangene fordi jeg ikke ville at det skulle gå utover noen uskyldige unger at foreldrene var så lite gjennomførte.

Om dere må sitte sammen: bestill seter. 

Anonymkode: 7a9e4...048

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bestemmer selv om dere tar sjansen eller ikke. Men vær så snill å ikke spørre andre folk som har betalt om å flytte seg, hvis dere selv ikke vil betale.

Anonymkode: 79747...fc1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill i det minste seter så barna får sitte sammen med en av de voksne.

Anonymkode: 39e80...d10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill! Hvis ikke, så ikke klag hvis dere for nei av passasjerer som ikke vil bytte sete de har betalt for. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis barna er såpass store at de takler å sitte alene, ville jeg tatt sjansen på å ikke bestille setereservasjon. I alle fall hvis dere har bestilt på en og samme billett, under samme bestillingsnummer.

Hvis ikke, bør dere nok bestille seter. Det er verdt å betale litt for å slippe denne bekymringen, og for at barna skal ha en god start og slutt på ferieturen.

Anonymkode: e8b52...509

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...