Gå til innhold

Nettflørt? Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever noe merkelig om dagen. En (fremmed) mann har tatt kontakt via SoMe. Til å begynne med var det bare noen ord her og der, men de siste dagene har chattingen eskalert. Er dette en normal måte å ta kontakt på? Han snakker om å møtes, sier han er helt vill etter meg (?)osv. Vet da søren jeg.. 

Anonymkode: be6c1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever noe merkelig om dagen. En (fremmed) mann har tatt kontakt via SoMe. Til å begynne med var det bare noen ord her og der, men de siste dagene har chattingen eskalert. Er dette en normal måte å ta kontakt på? Han snakker om å møtes, sier han er helt vill etter meg (?)osv. Vet da søren jeg.. 

Anonymkode: be6c1...63c

Vill etter deg, og du har aldri møtt han? Ikke et godt tegn, han er jo grenseløs og ukritisk, ikke et godt tegn.

Anonymkode: b039b...718

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vill etter deg, og du har aldri møtt han? Ikke et godt tegn, han er jo grenseløs og ukritisk, ikke et godt tegn.

Anonymkode: b039b...718

Det er nettopp det jeg også tenker! Men jeg er en dinosaur når det gjelder sjekking, så jeg vet ikke hvordan det funker  idag 🙃

Anonymkode: be6c1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er vill etter deg uten at dere har møttes så hadde jeg blitt svært skeptisk. Kan være en svindler. 

Anonymkode: 406dc...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått noen meldinger av litt forskjellige på SoMe, men hadde noen skrevet at de hadde vært helt ville etter meg uten engang ha treft meg hadde jeg ihvertfall blitt skremt vekk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Vi skriver fortsatt med hverandre, dag og natt. Vi deler mye og begge har begynt å få litt følelser. Nå er jeg en som lett blir betatt, men klarer samtidig å holde hodet litt kaldt. Fra hans side var det kun seksuelt til å begynne med (han var åpen om det fra starten), han synes jeg er deilig og ble kåt på meg basert kun på utseende. Jeg på min side ble bare nysgjerrig på denne mannen som tok kontakt ute av det blå. I løpet av noen svært intense uker på chat så har vi oppdaget at vi har mye til felles, og at vi liker hverandre godt på det personlige planet. 

Er det noen som har erfaring med denne typen bekjentskap? Jeg ser at noen nevner svindel. Hvilken type svindel kan det dreie seg om? 

Anonymkode: be6c1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. Vi skriver fortsatt med hverandre, dag og natt. Vi deler mye og begge har begynt å få litt følelser. Nå er jeg en som lett blir betatt, men klarer samtidig å holde hodet litt kaldt. Fra hans side var det kun seksuelt til å begynne med (han var åpen om det fra starten), han synes jeg er deilig og ble kåt på meg basert kun på utseende. Jeg på min side ble bare nysgjerrig på denne mannen som tok kontakt ute av det blå. I løpet av noen svært intense uker på chat så har vi oppdaget at vi har mye til felles, og at vi liker hverandre godt på det personlige planet. 

Er det noen som har erfaring med denne typen bekjentskap? Jeg ser at noen nevner svindel. Hvilken type svindel kan det dreie seg om? 

Anonymkode: be6c1...63c

Den typen det er mye om i media, damer setter over penger til «kjærestene» sine og blir snytt. 

Anonymkode: 025ac...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den typen det er mye om i media, damer setter over penger til «kjærestene» sine og blir snytt. 

Anonymkode: 025ac...aa4

Nei noe sånt har det ikke vært hinta til engang. Da hadde til og med jeg forstått at noe var muffens. 

Anonymkode: be6c1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal møtes og han avlyser, fordi noe har dukket opp, men om du sender penger så løser det seg..,,Da blokkerer du ham!

Anonymkode: 43dc6...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Opplever noe merkelig om dagen. En (fremmed) mann har tatt kontakt via SoMe. Til å begynne med var det bare noen ord her og der, men de siste dagene har chattingen eskalert. Er dette en normal måte å ta kontakt på? Han snakker om å møtes, sier han er helt vill etter meg (?)osv. Vet da søren jeg.. 

Anonymkode: be6c1...63c

Han har ikke møtt deg. Er DU vill etter han? En vilt fremmed kar som kan være både pedofil og voldsmann for alt du vet? Nei, det er du selvsagt ikke. Og det - å behøve å møtes og å kjennes i månedsvis før en blir "vill" er normalt. En kan nemlig ikke like noen før en får kjennskap til personligheten deres. Før det tidspunkt er en som et absolutt maks kåt på utseendet deres. Og aller helst sender en tilsvarende meldinger til dusinvis av damer før en får et tilfeldig napp. Og det nappet kaster en seg over. Uavhengig av hvem eller hva som biter på.

Anonymkode: 5a864...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kan nemlig ikke like noen før en får kjennskap til personligheten deres. Før det tidspunkt er en som et absolutt maks kåt på utseendet deres.

Hvis du er god på skriftlig kommunikasjon tror jeg det er lettere å bli kjent med personligheten med bare nettkontakt. Det forutsetter at ikke all kontakt dreier seg om å utveksle bilder, og prate om hverandres kropper hele tiden. 

Anonymkode: 75b3e...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Absolutt ikke bare sexprat. Chatter om det meste, mye om hvem vi er, mye dype tanker og om hvordan livet har formet oss. Håp og drømmer, frykt og lengsel. Erter hverandre, flørter, har utviklet en intern humor. Slike ting. 

Anonymkode: be6c1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Absolutt ikke bare sexprat. Chatter om det meste, mye om hvem vi er, mye dype tanker og om hvordan livet har formet oss. Håp og drømmer, frykt og lengsel. Erter hverandre, flørter, har utviklet en intern humor. Slike ting. 

Anonymkode: be6c1...63c

Hvor bor han.. 

Anonymkode: 91b6a...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor han.. 

Anonymkode: 91b6a...c69

Hvorfor er det relevant?

Anonymkode: be6c1...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...