AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Jeg har valgt å være singel i mange år. Har hatt et rolig og stabilt følelsesliv i disse årene, fordi det ikke har vært noen som har trigget uroen og utryggheten i meg. Men jeg har jo ikke lyst til å bli gammel alene. Så kastet jeg meg ut i nettdatingen igjen, og møtte en mann jeg likte godt. To hyggelige dater har vi hatt. Han var veldig på i starten og sendte hyggelige meldinger når vi ikke traff hverandre. Nå har meldingene dabbet av fra hans side, og når jeg har tatt kontakt har han svart kort og ikke stilt oppfølgingsspørsmål. Jeg blir stresset og urolig av dette. Får dårlige minner til da jeg datet for mange år siden. Slår aldri feil at når jeg begynner å føle noe, så ghoster mannen. Uten at jeg faktisk har gjort noe feil. Så jeg har kommet dit hen at når meldingene fra han slutter å komme, så tar jeg hintet og slutter å ta kontakt. Det manglende initiativet fra hans side synes jeg ikke er noe hyggelig uansett. Men jeg blir jo veldig lei meg. Man skal liksom bare akseptere at en man har møtt flere ganger, og delt private ting med (han mer enn meg!), bare slutter å vise interesse. Jeg gjentar meg selv og handlingsmønsteret jeg har hatt før. Forter meg å slette han på telefonen, fordi jeg vil hindre meg selv i å sende ham en melding på impuls, som igjen vil føre til atter en avvisning. Jeg synes dette er så sårt. Jeg opplever at det er noe feil med tilknytningsmønsteret mitt, fordi jeg bare faller for de som avviser meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Anonymkode: af722...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Dere er begge voksne. Be om date og ta praten der og da. Vær ærlig. Anonymkode: be74b...b26 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Slik jeg leser det du skriver, får jeg inntrykk av at det kanskje heller er han som har et tilknytningsproblem. Veldig "på" i starten, for så å dabbe av. Det er helt greit å bruke tid på å bli kjent når man ønsker et varig forhold, det er også nødvendig å bruke tid. Kanskje han er typen som tror at alt skal klaffe helt perfekt med én gang, eller kanskje han ikke var så seriøs men ønsket kjapp sex? Jeg vet ikke - men jeg vet at det skal begge til for å lykkes med forhold, og det skal begge til for å mislykkes også. Med det mener jeg at det ikke nødvendigvis er du som gjør "alt galt", det er gjerne noe med de andre også. Anonymkode: e5a62...653 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg leser det du skriver, får jeg inntrykk av at det kanskje heller er han som har et tilknytningsproblem. Veldig "på" i starten, for så å dabbe av. Det er helt greit å bruke tid på å bli kjent når man ønsker et varig forhold, det er også nødvendig å bruke tid. Kanskje han er typen som tror at alt skal klaffe helt perfekt med én gang, eller kanskje han ikke var så seriøs men ønsket kjapp sex? Jeg vet ikke - men jeg vet at det skal begge til for å lykkes med forhold, og det skal begge til for å mislykkes også. Med det mener jeg at det ikke nødvendigvis er du som gjør "alt galt", det er gjerne noe med de andre også. Anonymkode: e5a62...653 Takk for at du skriver dette. ❤️ Anonymkode: af722...4ed 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 Det er nok han som ga for mye for fort og plutselig var gått tom.. pass på de som er veldig på i starten og deler mye privat, de dropper deg like lett som de åpner seg for deg. Les denne om Tapere. http://www.drjoecarver.com/clients/49355/File/IdentifyingLosers.html Anonymkode: bc619...7ed 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 Just now, AnonymBruker said: Takk for at du skriver dette. ❤️ Anonymkode: af722...4ed Værsågod ❤️ Jeg tenker at så lenge du har det bra med deg selv og er tydelig på hva slags forhold du ønsker, har du de beste sjansene til å faktisk få det til. Være ærlig med både seg selv og den andre. Og så gjelder det å finne noen som er på samme bølgelengde der, og det kan være vrient. Håper du lykkes! Anonymkode: e5a62...653 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 Folk må slutte å tro at det er noe galt med seg selv fordi en man liker ikke føler det samme. Man kan jo ikke akkurat styre hvem man faller for. Om du ikke faller for en fyr så betyr det jo ikke at det var noe galt med han? Med mindre man er psycho, superklengete eller andre åpenbare grunner som gjør at en faktisk er koko og folk skyr unna så er dating et lotteri. Ofte er det enklere å falle for noen gjennom en felles hobby eller interesse. Slutt å tenk negativt og rakk ned på deg selv om det ikke skulle klaffe. Tenk heller at om en mann ikke behandler deg bedre enn å bare ghoste deg så er han ikke verdt det uansett. En flott, oppegående og bra fyr ville faktisk vært tøff nok til å si det rett ut at han ikke føler det «på den måten» med deg.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #8 Skrevet 16. september 2019 Tusen takk for svar og hjelp til å korrigere tenkningen min ❤️ Flotte folk her på KG, tusen takk, tar med meg det fine dere skriver. Hilsen Ts Anonymkode: af722...4ed 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå