Gå til innhold

Hvor finne info ang leie av hytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er opprinnelig utenlandsk.har bods her i 20år. Har bare jobbet,studert og jobbet. Bare reist 3 ganger totalt og det var 10 år siden. Nå har jeg og mannen fått 2 små barn, på 4 og 5 år. Vi lenger å komme oss unna, og tenker å bruke høstferien til å finne på noe hyggelig. Har så lyst å leie en hytte der vi kan slappe av, men også med aktiviteter i nærheten så barna ikke kjeder vettet av seg. Har søkt på google og finn. Det kommer opp mye rart og er ikke min greie, får bare opp opplysningee på hytte osv, ikke mer info som om det er i nærheten av ditt og datt osv.. de som vet hvor man kan få dette eller hvordan man søker, gi gjerne et pip :)

det vi har tenkt oss:

* nærhet av natur. Tenker å gå skogsturer

* noe med dyrepark. Kanskjeikke så aktuell på høsten? Reiser i høsferieuka ca 2-6 okt

* andre aktiviteter er også bra, som tivoli eller ridning eller noe for barn

* ønsker å leie hytte eller hus, ikke rent hotell, men sånn familiehotell er også fint 

* i Buskerud/ Telemark/ Vestfold/ Østfold

Takker for alle tips :)

Anonymkode: aae68...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Hallingdal? Da har dere Bjørneparken og Langedrag og ellers fantastisk natur. Masse utleie av hytter her. 

Anonymkode: d642a...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det letteste er kanskje å finne et område med noen aktiviteter dere kan se for dere og deretter se etter hytter til utleie i det området? Er nok mange som leier ut hytter som ikke skriver så mye om området rundt men tenker at folk kjenner til det eller finner ut av det selv. (Jeg ville nok skrevet det jeg visste i en hytteutleieannonse men folk er forskjellige)

Anonymkode: b6d80...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd Novasol?

Anonymkode: c05ba...402

Ja, ser bare hyttene, ikke hva som er "rundt"

Anonymkode: aae68...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Hallingdal? Da har dere Bjørneparken og Langedrag og ellers fantastisk natur. Masse utleie av hytter her. 

Anonymkode: d642a...b7f

Når jeg søker hytte hallingdal, får jeg kun opp de hyttene som er til leie der. Altså ikke noe info om hva som er av aktiviteter og heller ikke noe om bjørneparken. Men jeg ser at det er i Geilo, er ikke det veeeeldig langt? Når et av kriteriene er i fylkene i vest?

Anonymkode: aae68...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det letteste er kanskje å finne et område med noen aktiviteter dere kan se for dere og deretter se etter hytter til utleie i det området? Er nok mange som leier ut hytter som ikke skriver så mye om området rundt men tenker at folk kjenner til det eller finner ut av det selv. (Jeg ville nok skrevet det jeg visste i en hytteutleieannonse men folk er forskjellige)

Anonymkode: b6d80...611

Jo, f eks vi tenker å leie i buskerud. Så søker jeg Buskerud leie hytte. Så kommer det jo opp kun hyttene. Jeg får ikke noe mer info om hva annet man kan finne i området.. det er det jeg sliter med, hvor finne info?

Anonymkode: aae68...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg søker hytte hallingdal, får jeg kun opp de hyttene som er til leie der. Altså ikke noe info om hva som er av aktiviteter og heller ikke noe om bjørneparken. Men jeg ser at det er i Geilo, er ikke det veeeeldig langt? Når et av kriteriene er i fylkene i vest?

Anonymkode: aae68...6f6

Geilo er i Buskerud, som er et av fylkene du skrev overfor

 

men ang. å finne info om ting man kan gjøre, gå på tripadvisor og søk på fylker/byer så kommer det opp en del forslag. f.eks.: https://no.tripadvisor.com/Attractions-g190457-Activities-Buskerud_Eastern_Norway.html

Anonymkode: 52773...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...