Kallis92 Skrevet 16. september 2019 #1 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) Fordi tenk litt på det. De er for det første puritanere i USA. Men la oss si de sensurerer bort pupper og slikt ifra gamle spill på nye konsoller. Så går du på kjøpesenteret... "store pupper rett foran deg" Så... tror egentlig de ikke helt vet hva de vil lol X) Jeg mener, min antakelse er to ting. Penger og sosial manipulasjon. Men bare sier bare, tror de ikke har en anelse om hva de vil . For å si det slik.. aldersgrense er en ting men haha. Friytring så lenge det ikke er noe tydelig ulovlig. Men ja. Hva tror du? Endret 16. september 2019 av Kallis92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Del Skrevet 16. september 2019 Atte hæ? Anonymkode: c199f...b3f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kallis92 Skrevet 16. september 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 16. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ? Anonymkode: c199f...b3f Eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #4 Del Skrevet 16. september 2019 Og alle transeksuelle menn er satanister. Anonymkode: 66ece...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 16. september 2019 #5 Del Skrevet 16. september 2019 Så du liker ikke feminister. Men vet du hva Jeg liker ikke deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kallis92 Skrevet 16. september 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) 2 minutter siden, Kågebruker skrev: Så du liker ikke feminister. Men vet du hva Jeg liker ikke deg De er jo misandrister som ikke liker ting som representerer maskuline menn i samfunnet desto mer makt de får. Så selvfølgelig liker jeg ikke de. Trenger ikke en jente klubb for å være for likestilling og like muligheter. Det er bare sunn fornuft. For å si det slikt. Hvorfor er MtF så populært? Og ser du en sammenheng mellom det og misandri? Det er miljøet de skaper, homofile menn "Iallfall de typene" kan også sammenlignes Endret 16. september 2019 av Kallis92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #7 Del Skrevet 16. september 2019 2 minutter siden, Kallis92 skrev: For å si det slikt. Hvorfor er MtF så populært? Og ser du en sammenheng mellom det og misandri? Det er miljøet de skaper, homofile menn "Iallfall de typene" kan også sammenlignes FtM er da langt vanligere enn MfT. Anonymkode: 9eb14...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kallis92 Skrevet 16. september 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 16. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: FtM er da langt vanligere enn MfT. Anonymkode: 9eb14...fe2 Har vært mye på chat grupper og slikt. Jeg har ikke funnet EN person som har vært FtM. Men MtF er det plenty av. Så den kjøper jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #9 Del Skrevet 16. september 2019 5 minutter siden, Kallis92 said: De er jo misandrister som ikke liker ting som representerer maskuline menn i samfunnet desto mer makt de får. Så selvfølgelig liker jeg ikke de. Trenger ikke en jente klubb for å være for likestilling og like muligheter. Det er bare sunn fornuft. For å si det slikt. Hvorfor er MtF så populært? Og ser du en sammenheng mellom det og misandri? Det er miljøet de skaper, homofile menn "Iallfall de typene" kan også sammenlignes Hæ? Anonymkode: 5fd90...115 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kallis92 Skrevet 16. september 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 5fd90...115 Litt dårlig skrevet. Skulle brukt punktum der. " Det er miljøet de skaper. Homofile menn (Iallfall de typene) kan også sammenlignes Homofile som denne fyren er grei da. Altså.. folk som ikke er degenererte. Endret 16. september 2019 av Kallis92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #11 Del Skrevet 17. september 2019 15 timer siden, Kallis92 skrev: Har vært mye på chat grupper og slikt. Jeg har ikke funnet EN person som har vært FtM. Men MtF er det plenty av. Så den kjøper jeg ikke Forskningen viser ihvertfall at det er slik. https://www.ung.no/oss/kjonnsid/187771.html Men de henger sikker tikke på samme chat-gruppere som deg Hvorfor henger du egentlig på slike chat-grupper? Anonymkode: 9eb14...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #12 Del Skrevet 17. september 2019 Tror kanskje du bør ta en tur ut i den virkelige verden og snakke litt med mennesker ansikt til ansikt. Incels er ikke særlig fruktbart for samfunnet. Sånn sutring hjemme på gutterommet er ingen tjent med. Anonymkode: da816...fd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 19. september 2019 #13 Del Skrevet 19. september 2019 Tifa hadde bare enorme pupper i filmsekvensene i det spillet, verken i illustrasjon, in game forøvrig eller materialet utenfor spillet. Remake-looken er også ganske lik den fra Advent Children, som kom i 2005, så det blir ganske fjollete å dumpe skylden for den på noe Sarkeesian sa i 2014. Ellers var responsen på 1997-designet noe folk kommenterte som ganske teit allerede i 1997, da spesielt engelske spillblader fortsatt var skrevet mye av og får samme målgruppe som FHM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå