AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #21 Skrevet 16. september 2019 Hovedgrunnen til at jeg er skeptisk et at jeg pleier ikke å planlegge å ha sex. Det blir sånn i forskjellige settinger. Så er så redde det blir ekstremt kleint med en jeg ikke har møt før. Aldri møt noen for sex sånn. Anonymkode: 8727a...b89
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #22 Skrevet 16. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hovedgrunnen til at jeg er skeptisk et at jeg pleier ikke å planlegge å ha sex. Det blir sånn i forskjellige settinger. Så er så redde det blir ekstremt kleint med en jeg ikke har møt før. Aldri møt noen for sex sånn. Anonymkode: 8727a...b89 Hvis det blir kleint, så har du i det minste en morsom historie. Når du blir gammel, så er det mye mer sannsynlig at du angrer på alt du ikke har fått gjort, enn at du angrer på at du hadde én litt klein kveld. Hvis du vil prate litt med ham først, for å se om det er noe kjemi som helst, så kan dere jo avtale å møtes på en kafé eller noe lignende før dere hopper i senga. Anonymkode: 2abc7...82f 2
Gjest Middelmådig Skrevet 17. september 2019 #23 Skrevet 17. september 2019 Det er sikkert lurere å ha en avtale om å møtes for å se om dere har lyst til å ha sex sammen! Jeg møter mange menn hvor både de og meg har som hensikt å ha sex. Men vi har alltid en kaffedate/kjemisjekk først!! Det er (for meg iallfall, andre kan ha andre preferanser) umulig å avgjøre om kjemien er god nok for sex online. Derfor, ha alltid en åpning til at dere går fra hverandre uten sex, uten at det er kleint. Avtal å møtes et offentlig sted, cafe eller bar og møt han der og si at da kan du avgjøre om du vil ta han med hjem eller om du sier hadebra, snakkes aldri. 😉
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #24 Skrevet 17. september 2019 Tja.. Det kan jo bli bra. Møt hverandre ute på bar eller noe. Sjekk kjemien. Flørt og pirr hverandre opp, så dra videre om kjemien er der... Hadde aldri møt han kun for sex. Det hadde blitt kunstig og rart.. tøm og røm for hans del.. Anonymkode: 4ae88...f14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå