Gå til innhold

Synsk i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Finnes det noen synske flinke i Oslo? Som foreksempel kommer til Oslo noen ganger i året, evt. Stavanger. 

Har allerede snakket med Lilli Bendriss og Elisabeth lian. 

Jeg er ikke avhengig, men det er lenge siden jeg har snakket med noen synske og synes det er gøy og gjøre annet hvert år ca. 

Anonymkode: 3553a...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen er synske. De ramser jo bare opp en mengde navn som om det er en gjettelek. Du bør undersøke cold reading samt warm reading.

Anonymkode: 87295...aaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt finnes det ikke 'gode synske' i Oslo. Heller ikke i Stavanger, Trondheim eller på Voss. Sånn er det bare. Ikke kast bort penger på tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ramler inn et par her som vet alt på tross av at de aldri har vært hos en klarsynt ja. Det er så utrolig nedlatende det dere driver med. Her har man lest litt om cold reading og tror at det en har lest overgår alt som noen har erfart direkte.

Jeg skal fortelle en historie, og dette er bare èn historie, jeg har mange flere.
En gang havnet jeg hos en klarsynt dame ved en feiltagelse. Jeg skulle egentlig til noen andre i samme bygget, men klarte å bestille time hos feil person. Denne dama stilte seg bak meg mens jeg satt i en stol, og sendte healing mens hun følte på energien min. Det første hun sa var "Har du barn?". Jeg sa nei, og hun sa "Det var bra!". Hun sa jeg hadde ikke energi til å ha barn, noe jeg har visst hele livet. Jeg har aldri snakket med denne damen før og vekslet bare få ord med henne før jeg satte meg ned. (Om dere tror at en klarsynt ser "alt", så gjør de ikke det. Det er derfor man ikke får bekreftet at klarsyn finnes via vitenskapelige tester, det oppfører seg rett og slett ikke vitenskapelig.) Hun sa at jeg hadde problemer med bihulene, noe jeg ikke trodde at jeg hadde, men som det har vist seg senere at jeg faktisk har. Jeg har aldri tenkt over at jeg som regel puster med munnen fordi jeg ofte er tett i nesen.
Hun fortalte også at jeg kom til å møte noen mennesker som jeg kom til å få god kontakt med den sommeren. Dette var på våren. Hun kunne se at jeg ikke hadde så mange rundt meg som jeg "koblet" med, og at jeg følte meg alene.
Den sommeren var jeg på et kurs i telepatisk dyrekommunikasjon. Der traff jeg en dame som hadde fått spådd at hun skulle møte en brun hund som lignet på en jakthund på et kurs, som skulle åpne hjertet hennes. Jeg hadde med meg min brune tispe som er delvis jakthund, og denne damen hadde en chihuahua som var redd store hunder, i likhet med hun selv. Det tok ikke lang tid før både damen og hundene var venner, og hun gråt da hun så at hundene lekte sammen, for dette med store hunder hadde vært et så stort problem for dem. På slutten av kurset hadde hun den store hunden min på fanget. 
Jeg og denne damen har jobbet sammen med dyretolksamtaler etter kurset og vi har fortsatt kontakt.

Anonymkode: b409e...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, mam4ma skrev:

Av ren nysgjerrighet; har du blitt fortalt noe "håndfast" av noen?

Absolutt, jeg ble fortalt minner jeg og bestemoren min hadde sammen. Ble fortalt nøyaktig når «forelskelsen» kom til å gjøre det slutt(selv om jeg ikke trodde det ville skje, og var like «på» etterpå) Jeg ble fortalt at bestefaren min måtte sjekke hodet og viste seg det var demens i tidlig alder.

Om dere virkelig tror det ikke finnes mer mellom himmel og jord er dere virkelig trangsynt 

Anonymkode: 3553a...1f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...