AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Hei. Jeg er en kvinne på snart 20 år, som har i over en uke vært syk og sengeliggende med en form for virusinfeksjon. Hadde tilbakevendende lav feber fra mandag-fredag. Infeksjonen begynte med vond hals, tett nese og noe slapphet. Etter 2 dager fikk jeg feber, og ganske nedsatt allmenntilstand med hodepine, verking i muskler, mye slim i halsen og en generell uvelhetsfølelse. Nå er feberen borte, hodepinen er borte, og halsen er ikke spesielt sår lenger. Jeg har fremdeles mye slim i halsen, hoster og er tett i nesen, men også dette har bedret seg. Jeg er likevel veldig slapp, og føler meg generelt ganske uvel. Jeg er derfor fremdeles sengeliggende. Det har blitt bedre, men bare litt. Tidligere har jeg vanligvis ikke blitt så dårlig av infeksjoner, og jeg har blitt bedre mye raskere. Mennesker rundt meg har tilsynelatende blitt smittet av det samme, men de har ikke blitt like syke, og de har blitt friske ganske kjapt. Blodprøvene mine var normale for 3 uker siden, så kroppen min burde vel være i stand til å takle en vanlig infeksjon? Jeg forstår ikke hvorfor jeg fremdeles er såpass slapp/utmattet og uvel, og begynner å bli ganske bekymret. Høres det jeg beskriver unormalt ut? Har jeg grunn til bekymring? Har for øvrig anoreksi (BMI på 16.4), og bipolar lidelse (er for tiden i en depressiv episode) hvis det kan være relevant. Anonymkode: 9bd4c...81e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Tenker forklaringen ligger i det siste avsnittet ditt. Kroppen din har nok å stri med, så den klarer ikke komme seg opp av infeksjons-grøfta. Forvent at det å bli bedre kan ta noen uker. Det kan ta lang tid hos friske også, men forvent at det kan ta enda lengre tid hos deg. Anonymkode: 66f90...bff
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Lege er en flott ting Anonymkode: cb20c...26f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå