Gå til innhold

Hvordan fungerer Wish?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg bare lurte på hvordan wish fungerer i forhold til toll. Har lyst til å bestille en del ting. Men sammenlagt kommer alle tingene som er i handlekurven over den berømmelige 350 kroners grensa.

Er det slik at det kommer det et lass med pakker fra ulike leverandører. Slik at når jeg betaler, så har sluttsummen i kassen ingenting å si. Jeg må bare passe på at hver ting som bestilles ikke kommer over 350 kr?

Eller blir alt regnet sammen sammenlagt. Evt ompakket og sendt i en pakke? Så verdien vil da på en måte være alt som bestilles og betales i en sleng? 

Hva med Letsdeal? Fungerer de på samme måte som wish? Når det gjelder toll osv. 

Anonymkode: 5fbc8...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Cocogirl skrev:

Ikke kjøp fra wish... kun dårlige kvalitet produkter! 

Ikke enig! Har hørt mye bra derfra 

Anonymkode: ab875...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg bare lurte på hvordan wish fungerer i forhold til toll. Har lyst til å bestille en del ting. Men sammenlagt kommer alle tingene som er i handlekurven over den berømmelige 350 kroners grensa.

Er det slik at det kommer det et lass med pakker fra ulike leverandører. Slik at når jeg betaler, så har sluttsummen i kassen ingenting å si. Jeg må bare passe på at hver ting som bestilles ikke kommer over 350 kr?

Eller blir alt regnet sammen sammenlagt. Evt ompakket og sendt i en pakke? Så verdien vil da på en måte være alt som bestilles og betales i en sleng? 

Hva med Letsdeal? Fungerer de på samme måte som wish? Når det gjelder toll osv. 

Anonymkode: 5fbc8...eb5

Kommer mange pakker. Du kjøper jo fra ulike selgere

Anonymkode: ab875...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig! Har hørt mye bra derfra 

Anonymkode: ab875...03d

Har bestilt masse ting derifra... så jeg vet hva jeg snakker om her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg bare lurte på hvordan wish fungerer i forhold til toll. Har lyst til å bestille en del ting. Men sammenlagt kommer alle tingene som er i handlekurven over den berømmelige 350 kroners grensa.

Er det slik at det kommer det et lass med pakker fra ulike leverandører. Slik at når jeg betaler, så har sluttsummen i kassen ingenting å si. Jeg må bare passe på at hver ting som bestilles ikke kommer over 350 kr?

Eller blir alt regnet sammen sammenlagt. Evt ompakket og sendt i en pakke? Så verdien vil da på en måte være alt som bestilles og betales i en sleng? 

Hva med Letsdeal? Fungerer de på samme måte som wish? Når det gjelder toll osv. 

Anonymkode: 5fbc8...eb5

Jeg har aldri bestilt for over 350, men pakkene kommer jo vanligvis fra forskjellige selgere. Du får ikke alt på en gang. Selgeren sender pakken til deg. Jeg pleier å få mange småpakker. Men om du er redd for grensen, så kan du betale i to omganger i såfall. :fnise: Det er vel litt som å bestille en ting for 200 kroner på en nettbutikk, og så kjøpe noe for 300 på en annen nettbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Cocogirl skrev:

Ikke kjøp fra wish... kun dårlige kvalitet produkter! 

Det kommer an på hva du kjøper. Jeg kjøper mye greier til neglene mine. Stamping, stickers, etc. Det er ganske bra og billig. Jeg pleier å kjøpe nail stickers med enhjørningmotiv til niesen min. :fnise:
Jeg har kjøpt frisørsakser som var god kvalitet, og jeg kjøpte også en glasskule jeg bruker til fotografi.  

Ikke misforstå, jeg har opplevd å få dårlige produkter, men det er ikke alt som er det. Det kommer helt an på hva man kjøper og hvem selgeren er. Jeg kjøper ikke klær fra Wish.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cocogirl skrev:

Har bestilt masse ting derifra... så jeg vet hva jeg snakker om her :) 

Jeg har kjøpt både bra og mindre bra ting derfra. 

Anonymkode: 3e49f...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt Pandora charms på wish? Koster jo bare en brøkdel🤔

Anonymkode: 6aced...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samler alt i en sum så blir det over 350 må du betale toll selv om bestillingen blir splittet opp.  Skjedd to ganger her. Jeg er fornøyd med noe og andre ting er billig ræl. Lønner seg å lese alt om produktet su bestiller og sjekke anmeldelser.

Anonymkode: 733f8...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har kjøpt Pandora charms på wish? Koster jo bare en brøkdel🤔

Anonymkode: 6aced...9e9

FAKE.

TS, kjøp heller på Aliexpress, så kan du se hvilken sender de forskjellige tingene kommer fra. Der har også det meste fri frakt, så prisen er den faktiske prisen. Pass opp for at en del er søppel. Hva har du tenkt å kjøpe?

Anonymkode: 335bb...59f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har kjøpt Pandora charms på wish? Koster jo bare en brøkdel🤔

Anonymkode: 6aced...9e9

Det er jo ikke ekte 😂

Anonymkode: 81f8a...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cocogirl skrev:

Har bestilt masse ting derifra... så jeg vet hva jeg snakker om her :) 

Skulle stå kjøpt. Så jeg vet også hva jeg snakker om

Anonymkode: ab875...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle stå kjøpt. Så jeg vet også hva jeg snakker om

Anonymkode: ab875...03d

Jada anonymbruker.... 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye på Wish jeg har vært veldig fornøyd med. Spørs hva man kjøper, tenker jeg. Var utrolig skeptisk da vi kjøpte hundeklipper for under 200kr, men tenkte at det ikke var så mye å tape heller, om elendig kvalitet. På dyrebutikk koster det fort over 3000 kr. 

Den virker faktisk helt supert. Samme gjør led briller guttungen ville ha. 

Dette var de to kjøpene jeg var mest skeptisk til. Ellers kjøpt bare smått som heller ikke har skuffet, men som det nærmest skulle være vanskelig å lage ubrukelig dårlig. 

Anonymkode: adbc8...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...