Gå til innhold

Bilder i tinder profil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lastet ned tinder igjen. Begynner å bli lei av å være singel, og vet ikke helt hvor jeg ellers skal komme i kontakt med menn. Hvordan bilder liker dere menn at vi damer har på profilen vår? 

Anonymkode: 36069...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lastet ned tinder igjen. Begynner å bli lei av å være singel, og vet ikke helt hvor jeg ellers skal komme i kontakt med menn. Hvordan bilder liker dere menn at vi damer har på profilen vår? 

Både ansikt og helfigur. Vil heller at bildene skal vise hvordan du ser ut enn hva du driver med. Altfor mange bakhodebilder og bilder fra dårlige vinkler. 

Sørg for at det er lett å se hvem som er deg, så ikke deg og fem venninner på alle bildene. 

Jeg sveiper som regel til venstre om dama har et bilde med en mann, bare de to, selv om det kan være broren hennes for alt jeg vet. 

Skrevet

Samma det vel, en kvinneprofil uten bilder får fort flere tusen likes uansett. Ja, dette har faktisk blitt prøvd 🙂

Anonymkode: cfd34...7e2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samma det vel, en kvinneprofil uten bilder får fort flere tusen likes uansett. Ja, dette har faktisk blitt prøvd 🙂

Anonymkode: cfd34...7e2

Sant nok, men skader ikke å laste opp ordentlige bilder. Får flere matcher og matcher med flere bra menn. 

Skrevet
2 timer siden, OnFire skrev:

Både ansikt og helfigur. Vil heller at bildene skal vise hvordan du ser ut enn hva du driver med. Altfor mange bakhodebilder og bilder fra dårlige vinkler. 

Sørg for at det er lett å se hvem som er deg, så ikke deg og fem venninner på alle bildene. 

Jeg sveiper som regel til venstre om dama har et bilde med en mann, bare de to, selv om det kan være broren hennes for alt jeg vet. 

Imens de mennene som skriver til meg på Tinder gjerne gjør det fordi bildene mine viser at jeg har samme interesser som dem. Og da får man gjerne kontakt med menn som er ute etter et forhold og som ikke kun bryr seg om hvordan dama ser ut. Man kan forøvrig godt ha bilder som viser fjeset og som også viser hva man driver med. 

Anonymkode: 72556...4a5

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, OnFire said:

Sant nok, men skader ikke å laste opp ordentlige bilder. Får flere matcher og matcher med flere bra menn. 

Og større sjans for at mannen faktisk likte vedkommende. En profil uten bilde blir likt siden mange menn sveiper alle til høyre uansett.

Anonymkode: 7153a...b16

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imens de mennene som skriver til meg på Tinder gjerne gjør det fordi bildene mine viser at jeg har samme interesser som dem. Og da får man gjerne kontakt med menn som er ute etter et forhold og som ikke kun bryr seg om hvordan dama ser ut. Man kan forøvrig godt ha bilder som viser fjeset og som også viser hva man driver med. 

Anonymkode: 72556...4a5

Selvsagt best å vise interesser også, men noen laster opp 4-5 bilder uten å vise hvordan de ser ut. Det er venstresveip. 

Skrevet

Og husk at bilder sier fint lite om resten av deg. Sørg for at du har en ålreit bio. Du trenger ikke bruke hele plassen du har tilgjengelig, men skriv nå litt om deg selv.

Anonymkode: b219a...7b8

Skrevet

Jeg sveiper alltid høyre på jenter som kun har bilder der de har 10 tonn sminke på og 1m lange øyenvipper, extensions og trutmunn i tillegg til masse filter. Man vet jo aldri hvordan dama ser ut!

Anonymkode: a0cd2...102

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sveiper alltid høyre på jenter som kun har bilder der de har 10 tonn sminke på og 1m lange øyenvipper, extensions og trutmunn i tillegg til masse filter. Man vet jo aldri hvordan dama ser ut!

Jeg bruker ikke sminke, så ingen fare for sånne bilder. Jeg har nå 2 ansiktsbilder og 1 full kroppsbilde

Skrevet

Personlig synes jeg det er viktig med et bilde som viser ansiktet klart og tydelig samt et helfigurbilde. Venninnegjengen er jeg ikke interessert i, og det holder med ett bilde på fjellet. Om du ikke gidder å skrive noe tekst bør du få fram litt interesser eller personlighet på bildene, da i hvert fall jeg ser liten grunn til å sveipe til høyre om jeg ikke vet noen verdens ting om deg. Nå er jeg ute etter noe seriøst riktignok, men for de mer overfladisk anlagte som kun vil ha sex er nok intetsigende bilder nok.

Anonymkode: 3d34d...2ee

Skrevet

For guds skyld ingen filter, kaninører, hjerter el.l.  Et par tre bilder av hvordan du ser ut i hverdagen, og kanskje ett der du er pyntet til fest? 

Anonymkode: 5f24e...a70

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kun ute etter noe seriøst så bilder av jenter der de står med trutmunn, 1 meter lange øyenvipper og puppene skvist sammen der de opptar over halve bildet anser jeg som uaktuelle da de virker for løssluppne og ikke noe for meg.

Skrevet

Blir veldig mye vinglass, fjelltopper og trening. Dropp det der om du vil skille deg ut.

Anonymkode: 5a2d0...045

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...