Nowayback Skrevet 18. april #3721 Del Skrevet 18. april Skjønner ikke hvorfor jeg begynner å drikke igjen når det egentlig går fint uten. Her sitter jeg, vondt i hodet, uggen og kvalm. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3722 Del Skrevet 18. april Det som kan hjelpe... er mange ganger skremselspropaganda og hard facts om alkohol: Det er gift Kroppen stanser opptak av det meste annet av næring for å håndtere giften, særlig b vitaminer Utrolig vanedannende, raskt Drikker du hver dag når du har barn, mister du min respekt, og mange andres. Lett å bli meldt til barnevernet da Barna dine merker det selv om det er etter leggetid, både ved at de finner tomflaskene og de lukter det på deg, de blir flaue og skammer seg Å drikke hver dag er ikke normalt, det er for det første skadelig og du kan anses som avhengig Du må etter hvert ha mer for å få samme effekt, det baller på seg Du tror at andre ikke merker det på deg, men det gjør de, de lukter det, du er ikke like kvikk, og noe angstfull etter hvert Du gir litt mer faen etter hvert og lever litt i en egen verden om at det kun er deg selv som legger merke til det Drikker du hver dag, har du mest sannsynlig en verdi av alkohol / etanol i kroppen som ikke er forenelig med å kjøre bil i henhold til loven, det spiller ingen rolle om du selv tror at du har kontroll, det er det langvarige konsumet som gjør at reaksjonsevnen din er redusert Dersom noen tar en blodprøve av deg når du drikker hver dag, vil du nok enten få muntlig kjøreforbud eller miste lappen Du tror kanskje du er en velfungerende alkoholiker, men folk som trener, spiser sunt og har en aktiv livsstil vil nok ha et noe annet syn. Søk hjelp, det er hjelp å få. Lykke til. Anonymkode: d2d2d...bfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. april #3723 Del Skrevet 19. april Klarer dere å unngå alkohol i påska? Er på min fjerde strake dag med øl nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3724 Del Skrevet 20. april ett år! ❤️ Anonymkode: 1b7c4...35d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3725 Del Skrevet 20. april Påsken går mot slutten og jeg har holdt meg unna alkohol. Tidligere har jeg drukket fra onsdagen og gjennom hele påsken. Sovet godt og vært oppe tidlig om morgenen og kommet meg ut på diverse turer. Men ja, jeg kjenner litt sug når jeg går forbi utesteder hvor folk sitter ute i solen med en øl. Mulig det suget vil være der alltid, men det går fort over. Nærmer seg et halvår uten nå og det føles godt Anonymkode: 3c0d1...2ec 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3726 Del Skrevet 20. april Nowayback skrev (18 timer siden): Klarer dere å unngå alkohol i påska? Er på min fjerde strake dag med øl nå. Nei, jeg har sprukket til de grader. Skuffet over meg selv. Lei meg og sint på meg selv 😢 Anonymkode: 7b3da...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 20. april #3727 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg har sprukket til de grader. Skuffet over meg selv. Lei meg og sint på meg selv 😢 Anonymkode: 7b3da...407 Jeg kommer til å drikke i dag også. Har alltid drukket alle dager i påska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3728 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 10.04): Har noen her erfaring med naltrexone? Anonymkode: b0b2d...177 opplevde bivirkninger de første to ukene, men så forsvant de sammen med lysten på alkohol. Jeg hadde god effekt, problemet mitt er at legen ikke vil skrive det ut i det uendelige og at jeg har opplevd leveringsproblemer. Da blir det vanskelig for de må tas hver gang man tenker å drikke, men føler at legen og systemet jobber mot meg… Anonymkode: b8a8e...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minti1 Skrevet 21. april #3729 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): opplevde bivirkninger de første to ukene, men så forsvant de sammen med lysten på alkohol. Jeg hadde god effekt, problemet mitt er at legen ikke vil skrive det ut i det uendelige og at jeg har opplevd leveringsproblemer. Da blir det vanskelig for de må tas hver gang man tenker å drikke, men føler at legen og systemet jobber mot meg… Anonymkode: b8a8e...bb8 Så leit at du ikke kan få fortsette med noe som har fungert! Hvor lenge fikk du det utskrevet og hva slags bivirkninger opplevde du? Jeg har fått for et halvt år, men kun tatt dem i én uke hittil. Jeg merker lite effekt - ei heller mindre lyst på alkohol foreløpig. Klarer du å holde deg unna alkohol nå, selv uten medisinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå