AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:46 #3621 Del Skrevet onsdag kl 12:46 Hvordan går det for folk? Her må jeg starte på nytt igjen, gikk galt i ferien. Men jeg gir ikke opp og prøver igjen. Anonymkode: 7b3da...407 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #3622 Del Skrevet torsdag kl 19:07 Dette gir meg veldig motivasjon nå i en periode der jeg føler meg ekstremt sårbar når det gjelder alkohol. Veien føles ikke så lang til flaska denne perioden som venter da jeg skal anmelde overgrep, og det blir et tøft studiesemester med mye på planen ❤️ Tror jeg kalte meg Stine Anonymkode: 1b7c4...35d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #3623 Del Skrevet torsdag kl 20:21 Er ny her inne og har ikke lest så mye. Jeg har på en måte gått fra et problem til et annet. For snart et år siden slutta jeg å røyke. For å få sove om kvelden begynte jeg å ta meg noen drammer som "trøst". Tok aldri noe før etter kl. 20.00. om kvelden, og stoppet 2-3 timer senere. På den tiden gjerne 2-3 dl vodka. Altså aldri nok til å bli ordentlig full eller fyllesyk dagen etter. Men det skjer altså hver kveld. Har prøvd uten. men får da ikke sove. Har ikke angst. Føler at det nå har gått så lang tid siden røykeslutt at jeg har vunnet den kampen. Lurer derfor hvordan jeg bør angripe dette problemet. Føles som mer et problem med å få sove en å nødvendigvis droppe vodkaen? Anonymkode: 426ab...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå