Gå til innhold

Skravletråd for de som strever med alkoholkonsumet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går det for folk? Her må jeg starte på nytt igjen, gikk galt i ferien. Men jeg gir ikke opp og prøver igjen. 

Anonymkode: 7b3da...407

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IMG_5787.thumb.png.e916e66de45bf9ce337bc7363d33aacb.png

Dette gir meg veldig motivasjon nå i en periode der jeg føler meg ekstremt sårbar når det gjelder alkohol. Veien føles ikke så lang til flaska denne perioden som venter da jeg skal anmelde overgrep, og det blir et tøft studiesemester med mye på planen ❤️ Tror jeg kalte meg Stine

Anonymkode: 1b7c4...35d

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her inne og har ikke lest så mye. Jeg har på en måte gått fra et problem til et annet. For snart et år siden slutta jeg å røyke. For å få sove om kvelden begynte jeg å ta meg noen drammer som "trøst". Tok aldri noe før etter kl. 20.00. om kvelden, og stoppet 2-3 timer senere. På den tiden gjerne 2-3 dl vodka. Altså aldri nok til å bli ordentlig full eller fyllesyk dagen etter. Men det skjer altså hver kveld. Har prøvd uten. men får da ikke sove. Har ikke angst. Føler at det nå har gått så lang tid siden røykeslutt at jeg har vunnet den kampen. Lurer derfor hvordan jeg bør angripe dette problemet. Føles som mer et problem med å få sove en å nødvendigvis droppe vodkaen?

Anonymkode: 426ab...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...