AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:07 #3541 Del Skrevet fredag kl 17:07 Går dårlig for tiden. Var rusfri i 7 år, nå ruser jeg meg annenhver dag. Er så fortvilet og skuffet over meg selv 😪 Anonymkode: 2bd6c...829 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet lørdag kl 13:57 #3542 Del Skrevet lørdag kl 13:57 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Går dårlig for tiden. Var rusfri i 7 år, nå ruser jeg meg annenhver dag. Er så fortvilet og skuffet over meg selv 😪 Anonymkode: 2bd6c...829 Hver annen dag er bedre enn hver dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:32 #3543 Del Skrevet søndag kl 12:32 Hvordan går det med dere som jeg avtalte å slutte å drikke med? Jeg har vært edru i 10 dager nå. Det lengst jeg har vært uten på 2 år. Anonymkode: 66733...859 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #3544 Del Skrevet i går, 09:19 Jeg er på dag to, overlykkelig over at jeg endelig klarte å komme meg gjennom dag 1 igjen. - Lotte Anonymkode: b612f...efe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3545 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er på dag to, overlykkelig over at jeg endelig klarte å komme meg gjennom dag 1 igjen. - Lotte Anonymkode: b612f...efe Nå er jeg på dag 11 men suget er fremdeles der. Sikkert fordi jeg har angst, og vet at hvis jeg drakk noen cider, ville angsten dempe seg for noen timer. Men har ingen problemer med å gå i butikken lenger, alkohol er forbudt og derfor går jeg rett forbi. For hver dag jeg holder meg unna limer jeg på en stjerne . Anonymkode: 66733...859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3546 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er jeg på dag 11 men suget er fremdeles der. Sikkert fordi jeg har angst, og vet at hvis jeg drakk noen cider, ville angsten dempe seg for noen timer. Men har ingen problemer med å gå i butikken lenger, alkohol er forbudt og derfor går jeg rett forbi. For hver dag jeg holder meg unna limer jeg på en stjerne . Anonymkode: 66733...859 Angsten er det verste. For meg hjelper det å prøve å forstå det litt bedre. (Altså kombinasjonen angst og alkohol.) Det er litt høna og egget. hvis du er interessert kan jeg anbefale denne: https://podcasts.apple.com/no/podcast/sober-powered/id1520426877?i=1000661213398 https://podcasts.apple.com/no/podcast/sober-powered/id1520426877?i=1000654400339 Anonymkode: b8a8e...bb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3547 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er på dag to, overlykkelig over at jeg endelig klarte å komme meg gjennom dag 1 igjen. - Lotte Anonymkode: b612f...efe Jeg er også på dag 2, er sliten i kroppen og litt rotete i hodet. Spiste lunsj med en venninne, det ble mye bedre enn jeg fryktet. Men det blir virkelig en dag av gangen fremover, litt tungt å tenke på, men det blir jo lettere etterhvert. Anonymkode: 2bd6c...829 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3548 Del Skrevet 4 timer siden Skikkelig skuffet og lei meg over meg selv. Var edru i 10 dager, men så kom helgen som var og jeg sprakk til de grader. Nå er jeg tilbake på dag 2, sliter med angst, uro og generell dårlig form. Gruer meg til jula, det kommer til å bli en kamp, håper jeg orker å ta den. Anonymkode: 7b3da...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3549 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skikkelig skuffet og lei meg over meg selv. Var edru i 10 dager, men så kom helgen som var og jeg sprakk til de grader. Nå er jeg tilbake på dag 2, sliter med angst, uro og generell dårlig form. Gruer meg til jula, det kommer til å bli en kamp, håper jeg orker å ta den. Anonymkode: 7b3da...407 10 dager er kjempe bra! Jeg er på dag 3 ( atter en gang) kjenn heller på stolthet og bruk tilbakefallet til å lære av 💛 jeg sliter mye fra kl 15 til 20 hver dag 😪 på formiddagen er jeg sjeleglad og veldig sikker på at jeg ikke skal drikke... det er en indre stemme som prøver å knekke med hver bidige dag. Denne tråden hjelper. Jeg håper jeg skal klare en hvit jul 💛 heier på dere alle sammen💪 Anonymkode: fc35c...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3550 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 10 dager er kjempe bra! Jeg er på dag 3 ( atter en gang) kjenn heller på stolthet og bruk tilbakefallet til å lære av 💛 jeg sliter mye fra kl 15 til 20 hver dag 😪 på formiddagen er jeg sjeleglad og veldig sikker på at jeg ikke skal drikke... det er en indre stemme som prøver å knekke med hver bidige dag. Denne tråden hjelper. Jeg håper jeg skal klare en hvit jul 💛 heier på dere alle sammen💪 Anonymkode: fc35c...b95 Ja, jeg må kanskje heller tenke sånn. Kveldstid er absolutt en utfordring for meg også. Jobber dagtid i en hektisk jobb, så da har jeg tankene på andre ting. Kjenner godt til den indre stemmen du snakker om. Anonymkode: 7b3da...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå