AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Matchet med en dame på Tinder, fikk en pangstart med masse meldinger, men så dabbet det veldig av. Skulle treffe henne i dag, men hun dukket ikke opp fordi jeg ikke sendte mld (???). Hun ventet kanskje på en mld om at jeg hadde kommet, jeg vet ikke. Jeg stod inne i lokalet og ventet på henne. Hun sendte meg en mld en halvtime etter avtalt tid og spurte om jeg var der vi skulle treffes, men da hadde jeg gått derifra. Skrev til henne at jeg hadde dratt. Da ble hun veldig lei seg og beklaget gjentatte ganger. Hun skrev at hun vil treffe meg en annen dag, og nå har vi avtalt å treffes om noen dager (spesifikk dag og klokkeslett), men hun er enten veldig stille/sjenert/usikker, eller så er hun ikke særlig interessert. Er alltid jeg som skriver først for å dra i gang samtalen igjen, og da svarer hun jo, men har ikke blitt så mange mld de siste dagene. Jeg har virkelig prøvd å holde liv i dette, men har også prøvd å gi henne litt space og sjansen til å skrive først, men det gjør hun jo ikke. Jeg tenker også så det knaker for å finne noe å snakke om. Prøver blant annet å nevne noe fra Instagram'en hennes, men kan jo ikke bare bruke ting derifra. Noen innspill? Anonymkode: b0601...d43
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Hun virker ikke særlig interessert.. Ellers er hun veldig usikker, og da vil du antagelig få masse drama framover. Dere har jo ennå ikke møtt hverandre! Nå har dere et møtetidspunkt. Ikke kommuniser noe mer før dere møtes, og så ser du hva som skjer. Enten møter hun opp og du kan se om du vil møte henne igjen, ellers skjer det samme igjen. I så fall hadde jeg droppet videre kontakt med henne. Anonymkode: d8c5c...6cc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun virker ikke særlig interessert.. Ellers er hun veldig usikker, og da vil du antagelig få masse drama framover. Dere har jo ennå ikke møtt hverandre! Nå har dere et møtetidspunkt. Ikke kommuniser noe mer før dere møtes, og så ser du hva som skjer. Enten møter hun opp og du kan se om du vil møte henne igjen, ellers skjer det samme igjen. I så fall hadde jeg droppet videre kontakt med henne. Anonymkode: d8c5c...6cc Jeg har egentlig ikke lyst til å kontakte henne i dag eller de neste par dagene, mest fordi jeg ikke vet hva jeg skal si og fordi hun ikke har kontaktet meg en eneste gang siden vi begynte å skrive for 5 dager siden. Hun virker litt interessert når hun ble så lei seg og beklaget flere ganger, i tillegg til å si at jeg må si ifra om jeg vil treffe henne, men kan jo alltids være av dårlig samvittighet. Isåfall en dårlig idé, og det bør hun skjønne. Anonymkode: b0601...d43
Gjest 007_008_007 Skrevet 16. september 2019 #4 Skrevet 16. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har egentlig ikke lyst til å kontakte henne i dag eller de neste par dagene, mest fordi jeg ikke vet hva jeg skal si og fordi hun ikke har kontaktet meg en eneste gang siden vi begynte å skrive for 5 dager siden. Hun virker litt interessert når hun ble så lei seg og beklaget flere ganger, i tillegg til å si at jeg må si ifra om jeg vil treffe henne, men kan jo alltids være av dårlig samvittighet. Isåfall en dårlig idé, og det bør hun skjønne. Anonymkode: b0601...d43 Har du virkelig tid til dette?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 1 minutt siden, 007_008_007 skrev: Har du virkelig tid til dette? ? Anonymkode: b0601...d43
Gjest 007_008_007 Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: b0601...d43 Du bruker tydeligvis mye energi på å tenke det ene og det andre i denne saken. Hva med å gå videre? Selvrespekt much?
lalela Skrevet 16. september 2019 #7 Skrevet 16. september 2019 Det skader jo ikke å gi det en sjanse. Trenger ikke prate så mye før dere møtes, men sikkert greit med en melding kvelden før om at du gleder deg. Kan hjelpe med å roe nervene hennes om hun er nervøs. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #8 Skrevet 16. september 2019 Dette er overhodet ikke tidkrevende, og det skorter ikke på selvrespekt for å si det sånn. Mye rart man skal lese på KG. Anonymkode: b0601...d43 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #9 Skrevet 16. september 2019 Akkurat nå, lalela skrev: Det skader jo ikke å gi det en sjanse. Trenger ikke prate så mye før dere møtes, men sikkert greit med en melding kvelden før om at du gleder deg. Kan hjelpe med å roe nervene hennes om hun er nervøs. Lykke til! Takk. Godt med et seriøst svar iblant. Anonymkode: b0601...d43 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #10 Skrevet 16. september 2019 Kanskje hun er av typen som trenger bekreftelse på at daten er reell? Selv tror jeg at jeg helst ville at daten sendte meg en melding, enten dagen før eller samme dag; gleder meg til å møtes. Kanskje når du har kommet på stedet. Står utenfor, eller sitter ved vinduet.... I alle fall en eller annen bekreftelse på at du har tenkt å dukke opp. Skjønner ikke hvorfor noen mener det er å kaste bort tiden, det er ikke håp for en sjenert/usikker, smånervøs på første date - jente/gutt da? Tenk på alle perlene dere kan gå glipp av med travelheten og perfekte ufeilbare mennesker! Gi nå folk en sjanse! Tror at når hun beklaget viste at hun var interessert jeg! Lykke til med nytt forsøk TS! Anonymkode: e4874...279 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. september 2019 #11 Skrevet 16. september 2019 Hun er nok usikker. Om hun ikke dukker på på neste date så gi en god f.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #12 Skrevet 16. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun virker ikke særlig interessert.. Ellers er hun veldig usikker, og da vil du antagelig få masse drama framover. Dere har jo ennå ikke møtt hverandre! Nå har dere et møtetidspunkt. Ikke kommuniser noe mer før dere møtes, og så ser du hva som skjer. Enten møter hun opp og du kan se om du vil møte henne igjen, ellers skjer det samme igjen. I så fall hadde jeg droppet videre kontakt med henne. Anonymkode: d8c5c...6cc Men så skriver resten av kg i trådene hvor problemer er snudd, at det er mannen som skal ta initiativ, og at kvinnen ikke skal ta initiativ først, for hvis mannen ikke tar initiativet først, er ikke han interessert. Ergo: en kvinne som ikke tar initiativet, er kanskje interessert, hun bare sitter å venter på at mannen skal ta initiativ først, så hun får bekreftet at han er interessert... Så sitter vi tilbake med problemstillingen at man må tørre å satse for å oppnå noe! Jeg hadde bare sett an åssen møte ble jeg ts Anonymkode: 36c61...4ba
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #13 Skrevet 17. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun er av typen som trenger bekreftelse på at daten er reell? Selv tror jeg at jeg helst ville at daten sendte meg en melding, enten dagen før eller samme dag; gleder meg til å møtes. Kanskje når du har kommet på stedet. Står utenfor, eller sitter ved vinduet.... I alle fall en eller annen bekreftelse på at du har tenkt å dukke opp. Skjønner ikke hvorfor noen mener det er å kaste bort tiden, det er ikke håp for en sjenert/usikker, smånervøs på første date - jente/gutt da? Tenk på alle perlene dere kan gå glipp av med travelheten og perfekte ufeilbare mennesker! Gi nå folk en sjanse! Tror at når hun beklaget viste at hun var interessert jeg! Lykke til med nytt forsøk TS! Anonymkode: e4874...279 Mulig at hun er ganske usikker, men litt spesielt at hun mener at jeg skal ta styringen hele tiden. Jeg skal holde samtalen gående, jeg skal sende mld når vi skal treffes... Dette går veldig i rykk og napp. Skrevet lite de siste dagene og så ble det plutselig en haug med mld igjen i kveld. Anonymkode: b0601...d43
Sliten&kjørt52 Skrevet 17. september 2019 #14 Skrevet 17. september 2019 Damer... Faen ikke lett å bli klok, ... -serr. ... Middag til uka. ... WTF. -Ex¨s Som ¨hatet meg¨ ... -Skommelt... a.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå