Gå til innhold

Ble kåt på toget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det unornalt?  Jeg er en kvinne på 28 som aldri har hatt sex. Jeg bare ser for meg en mann jeg tenner på og så .. ja.. noen ganger begynner musa å renne

Anonymkode: a01e5...6a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Helt normalt, mange har vært kåte på togreiser før deg. Slapp av, bare å fortsette med å ta toget, du er normal. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det unornalt?  Jeg er en kvinne på 28 som aldri har hatt sex. Jeg bare ser for meg en mann jeg tenner på og så .. ja.. noen ganger begynner musa å renne

Sikkert meg du ser for deg.😉

Anonymkode: ad92f...c15

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normal. Menn kan også få stive kuk av å se en sexy dame :)

Skrevet

Ikke unormalt. På en lang og kjedelig tur med toget eller et annet transportmiddel er det fort gjort at tankene går på vandring, og da kan det skje ting. 

Skrevet

Helt normalt. Man blir til og med kåt på de rareste plasser. Så slapp av du. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor Har du hatt sex når du sex når du er såpass voksen? 

Anonymkode: e4649...65e

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor Har du hatt sex når du sex når du er såpass voksen? 

Anonymkode: e4649...65e

que.jpeg

• Liker 5
Skrevet

jeg blir ofte kåt på toget

M

Anonymkode: b202b...056

Skrevet
På 16.9.2019 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Så herlig, er en stasjon ikke langt unna her ;)

Skrevet

Tog som presser seg inn i tunneler og spruter ut på den andre siden vil nok kunne skape seksuelle fantasier hos enkelte har jeg hørt.

Anonymkode: 24ad9...218

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du pendler treffer du han kanskje igjen

Anonymkode: b202b...056

Skrevet

Tror jeg skal slutte å ta toget. Ekkelt å tenke at folk har sånne tanker om deg. Enda merkeligere at dere stirrer på folk, er det ikke vanlig å bare stirre i bakken eller taket når man tar toget? Shsh..

Anonymkode: d1c93...6c5

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal slutte å ta toget. Ekkelt å tenke at folk har sånne tanker om deg. Enda merkeligere at dere stirrer på folk, er det ikke vanlig å bare stirre i bakken eller taket når man tar toget? Shsh..

Anonymkode: d1c93...6c5

Selv ikke burka kan hindre noen i å ha fantasier om deg, og kanskje til og med onanere til disse tankene. 

Anonymkode: d2433...5e5

• Liker 1
Skrevet
På 21.9.2019 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Tog som presser seg inn i tunneler og spruter ut på den andre siden vil nok kunne skape seksuelle fantasier hos enkelte har jeg hørt. 

Haha, da må røyken i pipa komme ut støtvis😂😂...ja jeg ser den😂

Skrevet

Herlig intim beskrivelse av ei mus akkurat slik vi menn elsker den!! Mann og mus hører sammen, helt normalt med en fuktig reaksjon her. :laugh:

Anonymkode: 3f07a...eda

Skrevet

Kåt kan man bli over alt. Helt normalt. Høres ut som om du er en kåt gutt på måten du skriver på. Ingen 28 åringer forteller at "musa begynner å renne".... 

Anonymkode: 46d33...b9e

• Liker 2
Skrevet
På 16.9.2019 den 1.12, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 28 som aldri har hatt sex. 

Hvis jeg treffe dame som deg på toget, jeg skal reise mer ofte med toget..

Jeg synes det er helt normalt, i spesiel hvis du hadde aldri en sexkontakt, en vei med toget kan ta mer tid og du har tid for å tenke på dine behov (generelt behov)

• Liker 1
Skrevet

Toget tenner meg ikke. En speedbåt derimot...

Gjest Alterego666
Skrevet

Det hender med ujevne mellomrom på det fulle pendlertoget at jeg bare finner et blikk, holder det og studerer reaksjonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...