Gå til innhold

Menn, takler dere kvinner som er direkte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg driter meg ut rett som det er. Har en flørt med en fyr...har hatt det en stund nå, og jeg må bare si det som det er: Jeg er super-direkte med ham. Vi snakker ofte på telefonen, pga litt avstand mellom oss, og jeg kan finne på å si rett ut at "jeg har lyst på deg nå" ....eller "Hvis vi var alene nå, hva ville du gjort med meg?", "fantaserer du om meg noen gang?", "vil du ha en sexmelding en dag?"...

altså alt det der, i tillegg til å gi komplimenter om hvem han er, hvordan han ser ut....slikt kan jeg finne på. Vi har enda kontakt og holder det gående, så han er ikke skremt enda, men jeg føler jeg likevel driter meg ut. Hver gang tenker jeg etterpå "I svarte, sa jeg faktisk det????", og sitter og river meg i håret og tenker hva som er galt med meg? 

Som regel blir han litt stammende, fomler med ord og stotrer frem noe,...han blir så veldig satt ut. Andre ganger sier han rett ut at jeg pirrer han helt enormt og at han vil ha meg. Altså,...men sånn generelt....takler dere dette?

(Det skal sies at jeg finnes ikke lett på tråden, og det vet også han. Jeg har hatt sex med 4 og er 35 år....)

Anonymkode: 784b0...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Direkte= ærlighet, som er en bra egenskap.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Fornuftig-mann skrev:

Direkte= ærlighet, som er en bra egenskap.

😊👍

Anonymkode: 92436...8c5

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Synes det høres ut som helt vanlig kjæresteprat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...