Gå til innhold

For mange komplimenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en flott kvinne. Har kun vært på et fåtall dater, men føler ting stemmer veldig bra. Vi snakker om at vi liker hverandre og det er lite spill og taktikk. 

Jeg har ikke pleid å være spesielt overøsende med komplimenter. I tidligere forhold typisk. I følge flere ekser da. Og de har jo alltid rett... Men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bli bedre. Så jeg gir daten komplimenter stort sett hver gang vi treffes eller har kontakt. Noen ganger smører jeg litt på. Ikke sånn at jeg sier ting jeg ikke mener, men kanskje ting som sjokkerer henne litt. Strø roser utover hele leiligheten hennes f.eks og skrive dikt om henne. Hun blir glad, men også litt fortumlet,

Det jeg tenker litt på noen ganger er om jeg undergraver min egen troverdighet med å gå så hardt ut. Jeg står jo for alt jeg sier, men vi er i ferd med å bli kjent, er ikke sammen offisielt ennå og jeg det kan jo hende jeg forskutterer litt på mine egne følelser. 

Noen kloke tanker her?

Anonymkode: b30f3...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt mye ja. Men hun vil jo også reagere om det plutselig tar slutt. Strø roser utover og diktskriving er for mye for meg iallefall. Og om dette er påtatt og ikke et resultat av galskap grunnet forelskelse så vil hun merke det.  Mitt råd er at du roer det ned litt.

• Liker 3
Skrevet

Roseblader og diktskriving er altfor mye for min del. Jeg hadde løpt motsatt vei. 

Anonymkode: c43b7...c24

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater en flott kvinne. Har kun vært på et fåtall dater, men føler ting stemmer veldig bra. Vi snakker om at vi liker hverandre og det er lite spill og taktikk. 

Jeg har ikke pleid å være spesielt overøsende med komplimenter. I tidligere forhold typisk. I følge flere ekser da. Og de har jo alltid rett... Men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal bli bedre. Så jeg gir daten komplimenter stort sett hver gang vi treffes eller har kontakt. Noen ganger smører jeg litt på. Ikke sånn at jeg sier ting jeg ikke mener, men kanskje ting som sjokkerer henne litt. Strø roser utover hele leiligheten hennes f.eks og skrive dikt om henne. Hun blir glad, men også litt fortumlet,

Det jeg tenker litt på noen ganger er om jeg undergraver min egen troverdighet med å gå så hardt ut. Jeg står jo for alt jeg sier, men vi er i ferd med å bli kjent, er ikke sammen offisielt ennå og jeg det kan jo hende jeg forskutterer litt på mine egne følelser. 

Noen kloke tanker her?

Jeg syntes sånt er ubehagelig hvertfall. Det høres veldig overkill ut. 

Skrevet

Altfor mye! Men er jo ikke sikkert at hun synes det! 

Komplimenter må være ekte, ikke frempresset. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen kloke tanker her?

Og overdive en sjeldent gang er ok, men ikke for mye i starten...det skremmer heller bort etter hvert...så ta et steg tilbake liksom på visse punkter.

Anonymkode: 637f2...3a9

Skrevet

Eyy kompis 😉 Du er forelsket du? 😉 Skjønner hvor du vil med denne komplimentveien da jeg var helt lik selv da jeg starta å date den perfekte dama. Fant selv ut at det var litt overkill og roa ned litt på dette. I dag har vi vært sammen i 10 år :P

Anonymkode: 3ad1b...322

Skrevet

Hvis hun liker det,så liker hun også alle dine komplimenter. Kjæresten min er latino. Og der kan jeg love deg at man ikke må være skeptisk til komplimenter. Han var også livredd for å skremme meg  men klarte ikke å styre seg.  Så lenge ting er ekte, så er du nok på trygg grunn.

Anonymkode: 7814b...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...