Gå til innhold

Utsatt menstruasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har utsatt mensen siden januar.  Nå har jeg fått mye småblødninger så da tenker jeg at jeg bare må ta en pause og ta den blødningen.  Men er så redd denne skal bli verre enn vanlig. Blir den det når det er så lenge siden forrige blødning? Sliter med mye menssmerter og dårlig form under menstruasjon så derfor så unngår jeg den så lenge jeg kan.... går på p ring. 

Anonymkode: 303fd...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har utsatt mensen siden januar.  Nå har jeg fått mye småblødninger så da tenker jeg at jeg bare må ta en pause og ta den blødningen.  Men er så redd denne skal bli verre enn vanlig. Blir den det når det er så lenge siden forrige blødning? Sliter med mye menssmerter og dårlig form under menstruasjon så derfor så unngår jeg den så lenge jeg kan.... går på p ring. 

Anonymkode: 303fd...d1c

Hvis du har klart å utsette mens med p-ring i 9 mnd er du heldig, jeg brukte p-ring i 15 år og klarte aldri å utsette mer enn 2-3 mnd.  Ta ringen ut. Ta en ukes pause, sett inn ny ring. Hvis ikke blir du gående å småblø i uker. Bare å hoppe i det og spise naproxen når det er som verst. 

Skrevet

Jeg pleide å gjøre det da jeg gikk på prevensjon. Ikke noe mer blødning av den grunn. Men mellomblødningen vil ikke stoppe med mindre du tar en pause. Så best å ta en pause nå, og sette inn ny om 1 uke

Anonymkode: e5849...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...