AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Noen som har opplevd å gå med smerter i den ene eggstokken over flere dager? Det er ikke eggløsning, men smertene ligner faktisk ganske mye. Begynte å bli bedre i går. Hadde sex, og da ble det plutselig veldig vondt igjen. Anonymkode: 3ea31...f16
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Ja, fikk dette da jeg hadde cyster på eggstokken Anonymkode: 64b8c...8f1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Typisk cyster 🥴 Anonymkode: b249f...c41
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Støtter vanncyste. De går som regel bort av seg selv i løpet av max noen måneder, men full urinblære, sex osv kan gi litt ekstra press så det blir vondt. Anonymkode: 6c712...7a1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #5 Skrevet 16. september 2019 Tror ikke man kan kjenne at man har vondt i eggstokken. Altså, man klarer å kjenne smerte der, men ikke lokalisere den til eggstokken selv. Kan være magesmerter i feks tarm. Anonymkode: 4bc52...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke man kan kjenne at man har vondt i eggstokken. Altså, man klarer å kjenne smerte der, men ikke lokalisere den til eggstokken selv. Kan være magesmerter i feks tarm. Anonymkode: 4bc52...c5f Det er vel sant! Jeg bare gikk ut fra det når det plutselig ble så vondt under sex. Også er det så konsentrert på kun ett lite område i venstresiden. Jeg er mye plaget med eggløsningssmerter, og det kjennes nesten likens ut, på samme plass.. Anonymkode: 3ea31...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå