AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Okei! SÅ ... vell, kanskje vanlig situasjon? Eller uvanlig? Jeg aner ikke. Her er greia.. jeg og sjefen hadde sex for en måned siden. Vi endte på samme hotellrom, å ble over natten etter to runder hygge. Litt klein frokost dagen derpå. Så! Jeg ble invitert hjem til han for natten.. jeg dro dit. Han laget mat, serverte vin, var skikkelig gentleman me alt.. så igjen, det ble ett par runder med hygge. Ikke kleint dagen derpå, derimot.. vi lagde frokost sammen å hadde det koselig. Når jeg skulle dra sa han at jeg skulle si ifra om jeg ville komme tilbake. Det som skjer nå, er at jeg er smålig crush. I sjefen min, å jeg liker det. Men hater det. Hva gjøre nå da? Altså jeg er lost, nysingel å alenemor til to.. dating er ikke min sterke side, om dette er dating da? Aner ikke. Hvordan vite om det er bare hygge, eller noe annet? (Skrev sikkert så komplisert, men håper noen kanskje kan svare om sine tanker rundt dette😂) Anonymkode: 8ffbb...89a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Du kan ha så mye sex du vil med sjefen. Men husk at dere ikke kan fortsette å ha en sjef - medarbeider relasjon når dere har sex. Det betyr at en av dere må slutte i stillingen sin. Og det blir neppe sjefen. Anonymkode: 7a527...e9f 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Det er ikke sikkert det er noe problem. På skolen jeg jobber ble rektor som var i et forhold med en lærer rektor etter det, og han fikk fortsette i jobben på tross av protester. Kjør. Anonymkode: a6976...c18 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert det er noe problem. På skolen jeg jobber ble rektor som var i et forhold med en lærer rektor etter det, og han fikk fortsette i jobben på tross av protester. Kjør. Anonymkode: a6976...c18 En ting er jo det rent formelle, at de fleste arbeidsplasser vil se på det som problematisk at sjef og ansatt har et forhold. Men noe annet er det sosiale - hvis kollegaer får vite at TS har sex med sjefen, så vil de jo se annerledes på henne. Hvis hun får en fordel, forfremmelse, skryt eller hva som helst - så vil jo folk automatisk tenke at det er fordi hun ligger med sjefen. Jeg hadde enten kuttet ut sjefen eller begynt å se meg om etter en annen jobb. For å ha et forhold til sjefen mens man selv er en ansatt blir bare rot på alle plan. Anonymkode: bf263...d50 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 15. september 2019 #6 Skrevet 15. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei! SÅ ... vell, kanskje vanlig situasjon? Eller uvanlig? Jeg aner ikke. Her er greia.. jeg og sjefen hadde sex for en måned siden. Vi endte på samme hotellrom, å ble over natten etter to runder hygge. Litt klein frokost dagen derpå. Så! Jeg ble invitert hjem til han for natten.. jeg dro dit. Han laget mat, serverte vin, var skikkelig gentleman me alt.. så igjen, det ble ett par runder med hygge. Ikke kleint dagen derpå, derimot.. vi lagde frokost sammen å hadde det koselig. Når jeg skulle dra sa han at jeg skulle si ifra om jeg ville komme tilbake. Det som skjer nå, er at jeg er smålig crush. I sjefen min, å jeg liker det. Men hater det. Hva gjøre nå da? Altså jeg er lost, nysingel å alenemor til to.. dating er ikke min sterke side, om dette er dating da? Aner ikke. Hvordan vite om det er bare hygge, eller noe annet? (Skrev sikkert så komplisert, men håper noen kanskje kan svare om sine tanker rundt dette😂) Anonymkode: 8ffbb...89a Nok en kvinne som falt for stereotypien "mann i en maktposisjon".
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, 007_008_007 skrev: Nok en kvinne som falt for stereotypien "mann i en maktposisjon". Det er det plenty av menn som gjør også... Har neppe noe med kjønn å gjøre. Anonymkode: 7a527...e9f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som skjer nå, er at jeg er smålig crush Crushet ditt kommer pga sexen dere har, ikke han som person. Det kommer av hormoner vi damer utskiller under sex, det samme som du får under amming og fødsel. Oksitosin eller noe slikt heter det. Som andre sier, hvis det kommer ut på jobben hva dere driver med, går det mest ut over deg. I mange bedrifter må også en i en slik ‘forhold’ endre arbeidssted. Der stiller du også svakest. Sjefen din kan (om han ikke allerede gjør det) misbruke sin maktstilling i forhold til deg. Det er sjeldent smart å ha sex med sjefen. Anonymkode: 90b40...e1c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 Dette her går bra helt til en av dere ikke er interessert lengere. Hvordan tror du det vil bli å jobbe med ham hvis han får ny dame? Kanskje du burde se deg om etter en ny jobb. Anonymkode: 5d5c7...a3f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #10 Skrevet 15. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting er jo det rent formelle, at de fleste arbeidsplasser vil se på det som problematisk at sjef og ansatt har et forhold. Men noe annet er det sosiale - hvis kollegaer får vite at TS har sex med sjefen, så vil de jo se annerledes på henne. Hvis hun får en fordel, forfremmelse, skryt eller hva som helst - så vil jo folk automatisk tenke at det er fordi hun ligger med sjefen. Jeg hadde enten kuttet ut sjefen eller begynt å se meg om etter en annen jobb. For å ha et forhold til sjefen mens man selv er en ansatt blir bare rot på alle plan. Anonymkode: bf263...d50 De har bodd sammen fjorten når nå, og det virker som alle på min jobb bare er glade for dem. Man må kunne ha tillit til at sjef er proff uansett. Anonymkode: a6976...c18 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert det er noe problem. På skolen jeg jobber ble rektor som var i et forhold med en lærer rektor etter det, og han fikk fortsette i jobben på tross av protester. Kjør. Anonymkode: a6976...c18 Det er jo svært uprofesjonelt av arbeidsgiver. Tipper dette er en mindre plass der alle kjenner alle og derfor tør man ikke ta grep når man burde. På de fleste arbeidsplasser er et slikt forhold ikke lov ihht etiske prinsipper. Heldigvis. Anonymkode: 7a527...e9f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo svært uprofesjonelt av arbeidsgiver. Tipper dette er en mindre plass der alle kjenner alle og derfor tør man ikke ta grep når man burde. På de fleste arbeidsplasser er et slikt forhold ikke lov ihht etiske prinsipper. Heldigvis. Anonymkode: 7a527...e9f Ja,vi bor på et litt mindre sted. Anonymkode: a6976...c18
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Dette her er ikke dating, det er sex. Du går på en bommert her. Anonymkode: 2562f...826 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Har dere gjort noe annet enn sex disse to gangene? Det er nok kanskje litt tidlig å vite om det bare er hygge, foreløpig er det jo bare det dersom dere kun har hatt sex og dette ikke er noe som har hendt etter lang tids flørting og dype fortrolige samtaler. Ikke dermed sagt at det ikke kan bli noe mer og at det sånn sett er dating, men det bør dere avklare fort, siden det er ekstra kinkig situasjon når dere jobber sammen. Hvis dette går skeis så blir jo arbeidsdagen kjip og du må i verste fall slutte. Ta en prat asap og vær helt ærlig på alt, her kan dere ikke drive og spille spill og bare vente og se an hva som skjer, for dette er ikke helt vanlig datingsituasjon, her må dere møtes daglig uansett hva som skjer. Anonymkode: bd517...c1e
MortenMinstelønn Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 Dette med sex på jobben er ok i det offentlige. Men ikke i privat sektor. Der må vi bruke tid på jobb og ha fokus inntjening. Det offentlige er en gjeng med folk som prater om innesko og tvers over slips. Og om fax og hvor de skal gjøre av gamle dokumenter. Hvis noen føler for sex i et slikt miljø, synes jeg de fortjener det. Kjør på! Vi betaler gladelig vår skatt for at dere både har sex og jobb. 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #16 Skrevet 15. september 2019 3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Dette med sex på jobben er ok i det offentlige. Men ikke i privat sektor. Der må vi bruke tid på jobb og ha fokus inntjening. Det offentlige er en gjeng med folk som prater om innesko og tvers over slips. Og om fax og hvor de skal gjøre av gamle dokumenter. Hvis noen føler for sex i et slikt miljø, synes jeg de fortjener det. Kjør på! Vi betaler gladelig vår skatt for at dere både har sex og jobb. Eeehh ....... Forsvaret ligger vel også under det offentlige så vidt jeg vet .... (kremt kremt) ..... 😁 Anonymkode: 62f3c...5b9 2
MortenMinstelønn Skrevet 15. september 2019 #17 Skrevet 15. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eeehh ....... Forsvaret ligger vel også under det offentlige så vidt jeg vet .... (kremt kremt) ..... 😁 hehe... Det siste jeg tenkte på i det jeg trykket send! Men takk for ydmykelsen:)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #18 Skrevet 15. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har bodd sammen fjorten når nå, og det virker som alle på min jobb bare er glade for dem. Man må kunne ha tillit til at sjef er proff uansett. Anonymkode: a6976...c18 Bra for dem. Jeg hadde ikke satset på at alle ville være glade på mine vegne om jeg begynte å ligge med sjefen, og jeg hadde definitivt ikke hatt tillit til at sjefen var proff uansett hvis han innledet forhold med en ansatt. Det er jo praktisk talt definisjonen på å være uproff. Anonymkode: bf263...d50
Gjest 007_008_007 Skrevet 15. september 2019 #19 Skrevet 15. september 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det plenty av menn som gjør også... Har neppe noe med kjønn å gjøre. Anonymkode: 7a527...e9f Å pule seg oppover i karrieren, vel som oftest kvinner. Synd at kvinnen ikke skjønner at det er hennes intelligens som bør driver karrieren videre, ikke sex. Endret 15. september 2019 av 007_008_007
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #20 Skrevet 15. september 2019 Sex med sjefen skal jeg aldri ha... da d er min eks😂😂😂. Men helt grei og jobbe for. Han er gift på nytt da så d går greit men jeg hadde aldri lagt meg ut på noe sånt🙈🙈. Håper d ordner seg Ts Anonymkode: 97fbb...54b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå