Gå til innhold

saksforberedende møte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kan man gå uten advokat eller må advokat verme med? har fått beskjed fra advokat om møte i tingrett men fikk ikke kl slett.. og nå svarer ikke advokaten heller, og er jo skummelt og møte opp uten advokat, når barnefars advokat er til stedet

Anonymkode: 614e4...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke møt opp uten advokat! 

Anonymkode: 97ade...9a9

er redd at dommeren vil si noe om jeg ikke møter opp uansett om det er ikke min feil om jeg ikke fikk kl slett og vis advokat ikke er til stedet

Anonymkode: 614e4...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må møte i retten. Veldig rart om du ikke får tak i advokaten, men evt ring til tingretten og få informasjon fra dem.

Send mail og sms til advokaten snarest, ring tingretten mandag morgen. Er saken berammet på mandag men du husker ikke tidspunktet så møter du opp i tingretten på morgenen.

Alt dette skal din advokat ha mottatt skriftlig fra tingretten og du burde mottatt kopi fra advokaten. Er du sikker på at du har riktig advokat her, det gjelder vel det viktigste du har i livet??

Anonymkode: 5dc95...759

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må møte i retten. Veldig rart om du ikke får tak i advokaten, men evt ring til tingretten og få informasjon fra dem.

Send mail og sms til advokaten snarest, ring tingretten mandag morgen. Er saken berammet på mandag men du husker ikke tidspunktet så møter du opp i tingretten på morgenen.

Alt dette skal din advokat ha mottatt skriftlig fra tingretten og du burde mottatt kopi fra advokaten. Er du sikker på at du har riktig advokat her, det gjelder vel det viktigste du har i livet??

Anonymkode: 5dc95...759

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan man gå uten advokat eller må advokat verme med? har fått beskjed fra advokat om møte i tingrett men fikk ikke kl slett.. og nå svarer ikke advokaten heller, og er jo skummelt og møte opp uten advokat, når barnefars advokat er til stedet

Anonymkode: 614e4...dd8

Tror dere advokaten svarer klokken 3 natt til en søndag? 

 

Anonymkode: a42bb...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Tror dere advokaten svarer klokken 3 natt til en søndag? 

 

Anonymkode: a42bb...2e9

Ja, helt sikkert 😛

Alt man tar så bokstavelig....

Dårlig om advokaten ikke svarer om en klient har forsøkt å få tak i en, og om saken snarlig er berammet ville jeg sendt sms om det så var en søndag.

Men nå la jo en annen her link til berammede rettsmøter slik at HI også kan få bekreftet tidspunktet der. Uavhengig av det ville jeg vært skeptisk til advokaten og vedkommendes innsats i saken om klienten ikke får svar/tilbakemelding på henvendelser. 

Anonymkode: 5dc95...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt sikkert 😛

Alt man tar så bokstavelig....

Dårlig om advokaten ikke svarer om en klient har forsøkt å få tak i en, og om saken snarlig er berammet ville jeg sendt sms om det så var en søndag.

Men nå la jo en annen her link til berammede rettsmøter slik at HI også kan få bekreftet tidspunktet der. Uavhengig av det ville jeg vært skeptisk til advokaten og vedkommendes innsats i saken om klienten ikke får svar/tilbakemelding på henvendelser. 

Anonymkode: 5dc95...759

Jeg tok det bokstavelig, hun skrev nå 😂 

Uansett, ganske enig med deg. 

Anonymkode: a42bb...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...