Gå til innhold

En gang utro, alltid utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde du tørt og blitt sammen med noen som gjentatte ganger har vært utro i tidligere forhold?

Selv i bra forhold.

Er vel noen som forandrer seg? 

Anonymkode: c078d...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann var utro å valgte å tilgi han ettersom det virket som han oppriktig angret. Trodde faktisk ikke at han ville gjøre det igjen. Men nå nylig finner jeg ut at han har vært utro i mange månender!! Denne gangen ble han kastet ut umiddelbart å ser meg ikke tilbake! Kan ikke skjønne hvordan jeg kunne være så naiv ,å tro på at han ikke kom til å være utro mot meg igjen.

Anonymkode: ada51...7e7

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann var utro å valgte å tilgi han ettersom det virket som han oppriktig angret. Trodde faktisk ikke at han ville gjøre det igjen. Men nå nylig finner jeg ut at han har vært utro i mange månender!! Denne gangen ble han kastet ut umiddelbart å ser meg ikke tilbake! Kan ikke skjønne hvordan jeg kunne være så naiv ,å tro på at han ikke kom til å være utro mot meg igjen.

Leit og høre.

Hadde dere et bra forhold, eller var det problemer som kanskje gjorde at han valgte det han valgte?

Ts

Skrevet

Ja jeg tror det. 

Anonymkode: bc525...8ab

Skrevet

Jeg har vært utro en gang og lærte av den utrolig dumme feilen min, kunne virkelig aldri vært utro mot noen igjen. 

Men for mange er det visst ikke slik. Ville ikke stolt på noen som har vært utro gjentatte ganger. Det viser jo at de absolutt ikke har lært og forstått hvor sårende det er å bli bedratt. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leit og høre.

Hadde dere et bra forhold, eller var det problemer som kanskje gjorde at han valgte det han valgte?

Ts

Vi hadde jo problemer i forholdet men det rettferdiggjør ikke at han velger å være utro mot meg etter 16 års ekteskap.

• Liker 5
Skrevet

Hva får deg til å tro at han vil være annerledes imot deg enn noen av de andre han har bedratt tidligere?

Anonymkode: 1638d...492

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at han vil være annerledes imot deg enn noen av de andre han har bedratt tidligere?

Anonymkode: 1638d...492

Kåthet. 

Anonymkode: 07add...d46

Skrevet

Hvis personen har vært utro i flere relasjoner vil jeg si at sjansen øker i forhold til deg også.

Men det kan alltids være en som tuller litt rundt og når hen finner den rette så slår hen seg til ro i det forholdet. Alder vil også være en faktor. 

En person i stabilt ekteskap som faller for fristelsen i slutten av et ekteskap og som går inn i nytt forhold vil ha mindre sannsynlighet for å være utro. 

Anonymkode: 3944c...4f4

• Liker 3
Skrevet

Dette er ei dame på 33 det er snakk om.

Hun har vært utro i de forholdene hun har hatt. Hun har innrømt det også.

Om ikke det har skjedd ofte så har det likevel skjedd.

Ts 

Skrevet

En gang utro, alltid utro? Mulig. Utro gjentatte ganger, alltid utro? Vel, jeg ville i hvert fall ikke tatt sjansen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært utro mot to exer. Men dette var begge forhold hvor følelsene var dabbet av for lenge siden. Fortsatt feil å være utro selvfølgelig.

Han første var et lite seriøst forhold, hvor han hele tiden fortsatte å chatte med andre damer.. Da hadde jeg sex med en annen på byen. 

han andre var et forhold som varte i 4 år, men han greide aldri å åpne seg opp og fortelle meg hvor viktig jeg var for han/at han elska meg osv. Så mine følelser forsvant sakte men sikkert.. 

nå har jeg vært med samme mann i snart 10 år, og det kunne ikke falt meg inn å være utro! Vi har to gutter sammen og er gift. For min del tror jeg det handlet mye om å finne en som hadde gjensidige følelser (og uttrykte det) og respekt ovenfor meg. Det hadde jeg ikke opplevd før i et forhold. 

Anonymkode: 523f3...6e5

Skrevet

Når personen til og med har vært utro i bra forhold, kommer det til å skje igjen. Dette tilsier at det er personlighetstrekk hos personen som fører til utroskap, og med mindre disse har forandret seg, kommer personen garantert til å være utro igjen og igjen...

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Enriam skrev:

Når personen til og med har vært utro i bra forhold, kommer det til å skje igjen. Dette tilsier at det er personlighetstrekk hos personen som fører til utroskap, og med mindre disse har forandret seg, kommer personen garantert til å være utro igjen og igjen...

Du har nok rett i dette.

Ts

Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært utro mot to exer. Men dette var begge forhold hvor følelsene var dabbet av for lenge siden. Fortsatt feil å være utro selvfølgelig.

Han første var et lite seriøst forhold, hvor han hele tiden fortsatte å chatte med andre damer.. Da hadde jeg sex med en annen på byen. 

han andre var et forhold som varte i 4 år, men han greide aldri å åpne seg opp og fortelle meg hvor viktig jeg var for han/at han elska meg osv. Så mine følelser forsvant sakte men sikkert.. 

nå har jeg vært med samme mann i snart 10 år, og det kunne ikke falt meg inn å være utro! Vi har to gutter sammen og er gift. For min del tror jeg det handlet mye om å finne en som hadde gjensidige følelser (og uttrykte det) og respekt ovenfor meg. Det hadde jeg ikke opplevd før i et forhold. 

Anonymkode: 523f3...6e5

Merkelig at det noen andres skyld at du er utro. 

Endret av RoH
  • Liker 6
Skrevet

TS hva legger i begrepet utro? Seksuelt? Mentalt?

Det ligger vel egentlig i alles natur å søke bekreftelse, enten en er i et forhold eller ikke. Det som forhindrer oss kan være manglende attraksjon / mulighet, eller vår "etikk". 

Med den informasjonen du har lagt ut er det jo nærliggende å tenke på mangel av det siste, da bør du vel egentlig stille deg selv et spørsmål om hva som gjør deg så spesiell at du ikke vil få samme behandling?

Skrevet

Eksen var utro en uke etter bryllupet (på etterpålaget) Jeg holdt på å hive han ut, men jeg ga han en sjanse. Noe jeg angret bittert på i ettertid. På slutten av ekteskapet så skjønte jeg at han var utro igjen, men da brydde jeg meg egentlig ikke. Alle følelser jeg hadde hatt for han var borte for lengst. Etter bruddet fikk jeg også bekreftet at han hadde vært utro med en venninne,  noe jeg også hadde hatt på følelsen. 

Hvis jeg skal inn i et forhold igjen og vedkommende sier at han har vært utro i tidligere forhold, så er det et enormt stort rødt flagg. Tvilsomt at jeg da vil gå videre med han.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde et forhold på si i over et år. Dette er ca 8 år siden. 

Kunne aldri, aldri vært utro igjen. 

Anonymkode: 9ae5d...327

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jo flere ganger en person har vært utro, jo større sjanse er det for at han/hun vil være det igjen, spesielt dersom han/hun har vært utro i gode forhold.

Skrevet

Jeg er ikke stor tilhenger av å holde tidligere feilgrep mot en person og skal ikke påstå at ingen kan forandre seg, men dessverre er det nok sånn at det er vesentlig høyere sjanse for at en som har vært utro før vil være det igjen. 

Anonymkode: 02a7e...dc5

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...