Gå til innhold

Har alle treningssenteret dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En øvelse jeg virkelig ønsker å gjøre på treningssenter er hip thrust, men jeg vet ikke om de har sånn puteting på treningssenteret som man tar på stanga for at det skal bli mykere og ikke gjøre vondt... Er dette noe man må kjøpe selv, eller har alle treningssentere det? Har prøvd å sett meg litt rundt etter det, men synes det er litt skummelt å gå rundt å lete overalt fordi det er så mange sterke store menn der... 

Link til hva jeg mener:

https://www.xxl.no/abilica-squatpad-svart/p/1139595_1_style?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwn_LrBRD4ARIsAFEQFKsjULCwFkfqJwbO7hWAh4xIV_VJOmUFjK6xR-IdGN6Q8b13nBMIXJsaAhCeEALw_wcB

Kan godt være mange synes jeg er teit at jeg synes det er skummelt å gå rundt der og lete masse, men jeg er 17 år og jeg synes det er skummelt... sånn er det bare hehe

Anonymkode: b04e2...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke om alle sentre har det, men der hvor jeg trener finnes det noe lignende, ja. De ligger ofte i de store kassene som brukes til å oppbevare ulike grep/håndtak(?), fjærlåser, belter og annet. 

Anonymkode: 96909...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om alle har det, men som ab over her sier finner du dem i så fall (sannsynligvis) i kasser med småtterier. På mitt senter står de kassene i styrkerommet, men litt hulter til bulter fordi folk flytter dem. Eventuelt så ligger de slengt på gulvet ved stativet fordi noen har brukt dem og ikke giddet å rydde etter seg.

Jeg er helt sikker på at hvis du spør en av de "sterke store mennene" så vil de være behjelpelige hvis de kan det.

Anonymkode: 7cd95...3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er redd for å se etter det, spør i resepsjonen på treningssenteret. Du kan også kjøpe ganske billig på ebay. 

Anonymkode: abb41...f0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle treningssenter jeg har vært på har hatt en sånn. Du kan også bruke en yogamatte eller et litt stort håndkle 😊

Anonymkode: a6354...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en på XXL for en liten stund siden som er veldig god. Slipper å bruke noe alle andre har brukt og svettet på :P

Anonymkode: 61ac6...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...