Gå til innhold

Sol


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

.
Disse innelggene er ferskvare. Som fersken under sol.

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at visse raringer må håndtere terrorisme slik at resten av oss kan leve normalt. Og hvilke disse raringene er, kan forbli en hemmelighet for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg tenker at visse raringer må håndtere terrorisme slik at resten av oss kan leve normalt. Og hvilke disse raringene er, kan forbli en hemmelighet for oss.

Morten, eller var det Ulvehunden Morten ..., jeg har litt sansen for deg. Men, jeg tror at du har et stort oppmerksomhetsbehov, en trang etter å "imponere" med historier med heller liten sannhetsgehalt. Du skriver stadige innlegg om deg selv som operatør i Spesialstyrken. De som virkelig er soldater i spesialstyrkene har sjeldent et behov for å eksponere seg, de er opptatt av det motsatte.

Anonymkode: deb8a...f87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Morten, eller var det Ulvehunden Morten ..., jeg har litt sansen for deg. Men, jeg tror at du har et stort oppmerksomhetsbehov, en trang etter å "imponere" med historier med heller liten sannhetsgehalt. Du skriver stadige innlegg om deg selv som operatør i Spesialstyrken. De som virkelig er soldater i spesialstyrkene har sjeldent et behov for å eksponere seg, de er opptatt av det motsatte.

Du har mye rett i det. Og litt feil. Med tanke på hvor mange bøker som har kommet ut fra disse miljøene det siste årene. Så tar du feil. Men som hovedregel har du rett:)

Allikevel vil jeg advare mot å generalisere en gruppe. Selv denne, da verden går fremover. Det du beskriver har vært en sannhet hele forrige århundre. Den slår nå sprekker. Eksponering fra de innerste miljøene har pågått siden 2010. Allikevel har de som hae eksponert seg holdt seg til de reglene du har underskrevet. Folk er stort sett mennekser. Og det er bra.

Men kommer til holde meg til å kommentere på ting som handler om alt annet enn dette.  Ca 98%. 2%, vil forstatt dreie seg om hva jeg driver med:)  Men jeg sletter. Jeg kaller det fersvkvare.

Ha en deilig søndag:)

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...