AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Selv tenker jeg det hver gang naboer har fest. Det er noe veldig torturerende med dunkende bass. Ellers pleier jeg ikke irritere meg over ting naboer gjør. Det regner, og jeg så frem til å slappe av hjemme. Flere netter med dårlig søvn nå, og tenkte å legge meg tidlig. Selvfølgelig fyrer naboen opp med torturboksen (bassen). Hyling og roping driter jeg i, men bass er en skikkelig plage, som setter seg i hode og skjelett. Anonymkode: f7335...c56 5
Sliten&kjørt52 Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Ikke flytte festen innendørs ca. 0100, når pappa lå for døden, burde være unødvendig å ¨bromme¨ til de da, spurte pent først. Vepnet politi på døra, -uten Seriøs grunn. De fleste naboene mine er gode som gull. a.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #3 Skrevet 14. september 2019 Hunder som gnåler til alle døgnets tider. Spesielt hele dagen mens eier er på jobb. Plenklipping på søndager eller sent på kvelden. En fest i ny og ne tenker jeg er greit, for det skjer ikke så ofte her. Anonymkode: 30d8a...1d4 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Alle lyder fra naboer er ting som irriterer meg. Bare lyden av at de står ute å prater gjør meg fly forbannet. Jeg hater mennesker og vil ikke bo i nærheten av mennesker. Så selvfølgelig så måtte jeg flytte til blokk. Midt i sentrum. I en stor by. Hvor bygget rett over gaten har et møtested for ungdommer. Helg er tortur. Jeg hater livet. Fuck NAV som gir så jævlig lite penger at man må ta det man får. Nevnte jeg at jeg hater mennesker? Etter 6 år så har jeg blitt bittelitt immun mot lyder fra andre mennesker......... men ikke alltid. Som i dag. Jeg klikker! De må bare stå å prate med hverandre, holder det ikke å bare se på hverandre? Være i hverandres nærvær i stillhet og helst en annen plass?! Jeg hater mennesker og det spiller egentlig ikke noen rolle om jeg har 40 naboer eller 4. Fordi hver en lyd irriterer meg like mye. Bare det at jeg veit at det finnes et menneske i stillhet i naborommet irri Anonymkode: 3767c...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle lyder fra naboer er ting som irriterer meg. Bare lyden av at de står ute å prater gjør meg fly forbannet. Jeg hater mennesker og vil ikke bo i nærheten av mennesker. Så selvfølgelig så måtte jeg flytte til blokk. Midt i sentrum. I en stor by. Hvor bygget rett over gaten har et møtested for ungdommer. Helg er tortur. Jeg hater livet. Fuck NAV som gir så jævlig lite penger at man må ta det man får. Nevnte jeg at jeg hater mennesker? Etter 6 år så har jeg blitt bittelitt immun mot lyder fra andre mennesker......... men ikke alltid. Som i dag. Jeg klikker! De må bare stå å prate med hverandre, holder det ikke å bare se på hverandre? Være i hverandres nærvær i stillhet og helst en annen plass?! Jeg hater mennesker og det spiller egentlig ikke noen rolle om jeg har 40 naboer eller 4. Fordi hver en lyd irriterer meg like mye. Bare det at jeg veit at det finnes et menneske i stillhet i naborommet irri Anonymkode: 3767c...f9c irriterer meg* Anonymkode: 3767c...f9c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #7 Skrevet 14. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv tenker jeg det hver gang naboer har fest. Det er noe veldig torturerende med dunkende bass. Ellers pleier jeg ikke irritere meg over ting naboer gjør. Det regner, og jeg så frem til å slappe av hjemme. Flere netter med dårlig søvn nå, og tenkte å legge meg tidlig. Selvfølgelig fyrer naboen opp med torturboksen (bassen). Hyling og roping driter jeg i, men bass er en skikkelig plage, som setter seg i hode og skjelett. Anonymkode: f7335...c56 Så enig, og som jeg skulle skrevet det selv. Føler det på akkurat samme måte. Migreneanfall og høy dunkene bass, er en veeeldig dårlig kombinasjon. Anonymkode: 2e9a5...f7c 1
kahaki Skrevet 14. september 2019 #8 Skrevet 14. september 2019 Naboer som setter søppel utenfor inngangsdøren og lar det stå i evigheter. Naboer som lar uteplassene (verandaer) se slitte og fulle av søppel/møbler. Innemøbler ute. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #9 Skrevet 14. september 2019 Bor i blokk. Naboer som skriker og roper til alle døgnets tider. Som blokkerer inngangsdøren med altfor mange vogner. Finner på å flytte alt av møbler og støvsuge klokka ett om natta. Som røyker i trappeoppgangen så lukten siver inn i leiligheten. Som lar søppelposer, ofte med bleier, ligge slengt i bakgangen gjerne i en uke og vell så det mens det samler seg opp før de kaster det. Da gjerne en hau av restavfallsposer i den lille papp og papirdunken vi har. Som ringer opp til oss i tide og utide fordi den store familien ikke har fått nøkkelbrikker til alle og de vil at vi skal låse opp for dem. Kunne ha skrevet en bok om temaet dessverre. Anonymkode: 5aa2d...b5f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #10 Skrevet 14. september 2019 At de skal klippe gresset kl 22 på søndagskvelden...... Anonymkode: 2abe0...484 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #11 Skrevet 14. september 2019 Jeg er viktigere enn alle andre-naboer. Jeg har en nabo som er dårlig til bens, og for at han skal komme nærmere døra si, så har jeg og han byttet parkeringsplass da min er litt nærmere. Slik var det også med hun som bodde der før meg, for hun hadde ikke bil. Og selvsagt, selvsagt, dukker det jo opp en kar med frekkhetens nådegave, forvent med at han har en ekstra gratis parkeringsplass. Så jevnlig plasserer han en trehjulssykkel lempet med stein på min parkering. Da jeg satte den til side ble han dødsfornærma for han hadde nemlig reservert min parkering for hans gjest! En annen gang skulle han ha den til hengeren. Sa han kunne få låne parkeringa midlertidig, men nei, den hengeren skulle han ha permanent så han trengte parkeringa. Så nå er han jo enda surere for at han måtte leie seg parkering til hengeren og om jeg visste hvor dyrt det var... Anonymkode: fec72...333 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #12 Skrevet 14. september 2019 Legger bleier i oppgangen. Anonymkode: 45cc2...2c1 2
SardintrollReturns Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 5 timer siden, kahaki skrev: Naboer som setter søppel utenfor inngangsdøren og lar det stå i evigheter. Dette. Fatter ikke vitsen med å sette søppel utenfor døra i første omgang. Bortsett fra det må jeg si at jeg er heldig med naboene. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Ett par naboer som har hund, men som dessverre ikke gidder å ta vare på den! Hver morgen har de knapt tid til å kle på seg og spise, og lage frokost til hunden også. Så setter de hunden i bånd rett utenfor inngangsdøren deres. Der blir hunden stående helt alene i timesvis, helt til foreldre kommer hjem fra jobb og barna kommer hjem fra skolen. Deretter er det middag, og slappe av foran TV-apparat og / eller datamaskiner / netbrett og mobiltelefoner. Er hunden heldig så kanskje den får en veldig kort tur (+litt oppmerksomhet) på kveldstid - dersom familien gidder da. I tillegg har barna forskjellige fritidsaktiviteter som ofte krever kjøring hit eller dit. Foreldrene som skal ut på ett eller annet, besøke noen de kjenner, reise på handletur eller lignende. Hvilket betyr at hunden får enda mer tid helt alene i båndet sitt. Hvorfor den familien i det hele tatt gidder å ha hund (og tydeligvis har samvittight til å la den stå sånn døgnet rundt) det skjønner iallefall ikke jeg. Anonymkode: cf237...865
Teddi Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 Naboer som lar barna være ute i hagen og hyle til langt på kveld, til tross for at de vet vi har små barn som sover rett ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #16 Skrevet 15. september 2019 Når tenåringen i leiligheten over meg står og ruser med firhjulingen sin rett utenfor stuen min og jeg tvinges til å puste i diesel-stank! + når gjestene deres tar parkeringsplassen min uten å spørre om det er greit! (Og nei, jeg kan ikke gi beskjed, jeg leier og vil derfor ikke klage for jeg er redd for at de vil bruke det mot meg og si meg opp! De er fantastiske utleiere så jeg tror egentlig de ikke vil det, men man vet jo aldri og derfor tørr jeg ikke!) Anonymkode: d4d76...617
SoWhat? Skrevet 15. september 2019 #17 Skrevet 15. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ett par naboer som har hund, men som dessverre ikke gidder å ta vare på den! Hver morgen har de knapt tid til å kle på seg og spise, og lage frokost til hunden også. Så setter de hunden i bånd rett utenfor inngangsdøren deres. Der blir hunden stående helt alene i timesvis, helt til foreldre kommer hjem fra jobb og barna kommer hjem fra skolen. Deretter er det middag, og slappe av foran TV-apparat og / eller datamaskiner / netbrett og mobiltelefoner. Er hunden heldig så kanskje den får en veldig kort tur (+litt oppmerksomhet) på kveldstid - dersom familien gidder da. I tillegg har barna forskjellige fritidsaktiviteter som ofte krever kjøring hit eller dit. Foreldrene som skal ut på ett eller annet, besøke noen de kjenner, reise på handletur eller lignende. Hvilket betyr at hunden får enda mer tid helt alene i båndet sitt. Hvorfor den familien i det hele tatt gidder å ha hund (og tydeligvis har samvittight til å la den stå sånn døgnet rundt) det skjønner iallefall ikke jeg. Anonymkode: cf237...865 Hvordan vet du hva som foregår hver dag inne hos dem?? Men enig i at det er dårlig å ikke ta vare på hunden, om det stemmer.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #18 Skrevet 16. september 2019 Jeg hater folk generelt og flyttet til ett øde sted for å få være i fred. Var ett nabohus som stod tomt men som var i så elendig forfatning at jeg tenkte det aldri ville bli solgt. Tok skammelig feil. Atpåtill er det en sosialt sulten fyr som glatt kan stå å prate i flere timer uten å egentlig ha noe å prate om. Og gå etter meg å prate videre når jeg begynner å gå hjem. Jeg hater det. Jeg bruker ikke den delen av hagen lenger fordi han kommer løpende ut hver gang han ser jeg er der nede. Har planta hurtigvoksende tett hekk slik at jeg får fred og kan kanskje bruke området igjen om 4-5 år når han ikke får blikkontakt. Det er jeg som er problemet. Han er igrunn bare hyggelig. Irriterende, men hyggelig. Jeg skulle bare ønske han hadde kjøpt ett annet hus. Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt huset hans selv når det lå ute for salg, bare for å rive det. Jeg hadde det så fint før han kom... Anonymkode: 8d81b...021 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå