Gå til innhold

fått meg elsker

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter noen år som singel, og uten sex i nesten ett år så har jeg fått meg elsker :-)

og det beste av alt så er vi enige begge to at noe forhold ikke er aktuelt.

Han har blitt brent tidligere også og er ikke moden for noe fast forhold nå. Noe som passer også meg utmerket :-)

Så derfor spurte jeg han rett ut nå om han var interisert i et elskerforhold etter at vi har vært sammen et par helger nå i det siste.

Synes dette er en perfekt måte å gjøre det på, for one nights sex er ikke noe som passer meg.

vil jo selvfølgelig ingen ting med dette innlegget, måtte bare fortelle det til noen for nå er jeg så happy hehehe

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Bra for deg! Men det hender vel rett som det er at vi jenter ender opp med å forelske oss i elskerene våre, selv om vi ikke mente det på forhånd. Det skjer med meg hver gang, så nå har jeg sluttet. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at det ikke vil skje meg. jeg har kjent han lenge, og jeg blir ikke bare plutselig forelska. det er noe jeg blir med en gang.....

så det er jeg ikke redd for :-)

• 1 måned senere...
Gjest Lykkeligst
Skrevet
Jeg vet at det ikke vil skje meg.  jeg har kjent han lenge, og jeg blir ikke bare plutselig forelska. det er noe jeg blir med en gang.....

så det er jeg ikke redd for :-)

Been there, done that. Akkurat det samme tenkte jeg, men det gikk ikke helt som jeg hadde trodd. Jeg forelsket meg, og trodde faktisk han også hadde forelsket seg i meg, men forholdet funket bare ikke. Nå er jeg kjempeglad for at det tok slutt, for jeg har truffet verdens herligste mann :)

Men lykke til uansett. Håper dere begge får noe godt ut av det.

Gjest gjesterom
Skrevet

Ha Ha!!!

Hørt den før!

Vi kvinner er ikke så flinke med det "elsker" opplegget.

Belive me.

Har møtt en del "Brent Kvinner"...

Dere er så dumme, ingen blir som regel klok av skade.

Og høre på råd fra andre...Nei, det er jo inge ydmyke nok til.

Back off Lady.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...