Gå til innhold

Er han ikke intressert etter 1.date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på  første date idag å følte egentlig at det gikk veldig bra å at vi fikk kjemi. Det var aldri pinlig stillhet,vi hadde hele tiden noe å snakke om. Vi var på ett show sammen å etter det kjørte han meg rett hjem. Hadde jo håpet at vi kunne sitte igjen i baren å snakke eller dra hjem til en av oss å bare snakke å bli bedre kjent. Bør jeg tolke det som at han ikke er intressert? Han tok riktig nok iniativet til en glem før jeg gikk inn i huset da,men tenker at hadde han vært intressert så hadde han vel ønsket meg tid med meg ikveld når jeg endelig har barnefri? Hva tenker dere? Er han ikke intressert?

Anonymkode: ffe56...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem*

Skrevet

Send han en melding og spør om han vil finne på noe til uka, så får du svar og sliper og lure. Håper det blir love for dere ❤️ Du virker jo i alle fall veldig interessert!

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på  første date idag å følte egentlig at det gikk veldig bra å at vi fikk kjemi. Det var aldri pinlig stillhet,vi hadde hele tiden noe å snakke om. Vi var på ett show sammen å etter det kjørte han meg rett hjem. Hadde jo håpet at vi kunne sitte igjen i baren å snakke eller dra hjem til en av oss å bare snakke å bli bedre kjent. Bør jeg tolke det som at han ikke er intressert? Han tok riktig nok iniativet til en glem før jeg gikk inn i huset da,men tenker at hadde han vært intressert så hadde han vel ønsket meg tid med meg ikveld når jeg endelig har barnefri? Hva tenker dere? Er han ikke intressert?

Jeg syns ofte det er kjekt med en 1.date som ikke varer i 6 timer - uansett hvor vellykket den er.

Så skravling- se på show-kjøre hjem og klem, føler jeg absolutt ikke er noe åpenbart tegn på manglende interesse. Kanskje følte han det gikk sååå bra at han tenkte "her gjelder det og gi seg mens leken er god" :vetikke::ler: det har jeg tatt meg i å tenke i alle fall. Send han en sms utover helga og sonder terrenget, lykke til!

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg syns ofte det er kjekt med en 1.date som ikke varer i 6 timer - uansett hvor vellykket den er.

Så skravling- se på show-kjøre hjem og klem, føler jeg absolutt ikke er noe åpenbart tegn på manglende interesse. Kanskje følte han det gikk sååå bra at han tenkte "her gjelder det og gi seg mens leken er god" :vetikke::ler: det har jeg tatt meg i å tenke i alle fall. Send han en sms utover helga og sonder terrenget, lykke til!

Okey får håpe det er sånn han tenker :)

Skrevet

På første date vet jeg ikke helt hva jeg tenker, som regel, så klarer ikke tenke om jeg likte han før i ettertid. Er altfor opptatt med å tenke på hva han syns om meg

Anonymkode: 4b482...9f5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På første date vet jeg ikke helt hva jeg tenker, som regel, så klarer ikke tenke om jeg likte han før i ettertid. Er altfor opptatt med å tenke på hva han syns om meg

Anonymkode: 4b482...9f5

Er derfor jeg på en måte ikke klarer å lande for vet ikke hva han tenker om meg. Hadde slappet mye mer av om han bare kunne sende meg en melding.

Skrevet
7 timer siden, snoren skrev:

Send han en melding og spør om han vil finne på noe til uka, så får du svar og sliper og lure. Håper det blir love for dere ❤️ Du virker jo i alle fall veldig interessert!

Ja må kanskje gjøre det men tror venter til imorgen så jeg gir det litt tid. Ja jeg fikk ett godt inntrykk av å møter han gjerne igjen :)

Skrevet

Med andre menn har jeg vært vant til å hvertfall få en melding etter daten der han takker for en hyggelig kveld å gjerne skriver at han ønsker å møte meg igjen. Er nok derfor jeg blir usikker når jeg ikke har hørt noe ettee daten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke han høres superinteressert ut dessverre.

Anonymkode: a92b7...5f3

• Liker 3
Skrevet

Ikke analyser så fort etter 1.date. Jeg hadde sendt han en melding med takk for en koselig kveld. Og ikke noe mer. Avogtil må en roe ned tempoet litt. 

Anonymkode: 5dbd0...e8e

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke analyser så fort etter 1.date. Jeg hadde sendt han en melding med takk for en koselig kveld. Og ikke noe mer. Avogtil må en roe ned tempoet litt. 

Okey skal prøve det :)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal bare skrive "Takk for en hyggelig kveld"?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så lett å vite om han er interessert eller ikke ut fra det du skriver, at han kjørte deg hjem betyr ikke nødvendigvis noen ting i noen retning. Helt normalt at en første date ikke ender opp med hjemmebesøk og/eller at man tilbringer hele kvelden sammen. Syntes også det har godt litt for kort tid til at man kan avfeie han som uinteressert, hvis det var i går så kan det godt hende det kommer en melding innen noen dager. Men om du ikke vil vente, eller vil være helt sikker på å prøve å fange interessen hans så kan du jo skrive at du hadde en fin kveld og spørre om han vil ha en ny date selv? :) 

Anonymkode: 9a7ed...7be

• Liker 1
Skrevet

Sendte han melding å takket for en hyggelig kveld,han svarte bare "ja det var hyggelig".

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte han melding å takket for en hyggelig kveld,han svarte bare "ja det var hyggelig".

Da følger du opp med: "Kunne du tenke deg å treffes igjen?"

Da får du et klart svar og slipper å gruble og analysere... Alt du risikerer er et nei.

Anonymkode: 0ee2a...d9b

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen av dere har gitt noe av dere selv her da. Godt mulig han ikke er interessert, men hvis du ikke prøver å spørre om han vil treffes igjen synes jeg du er feig 🙂

Anonymkode: 96668...b3d

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tenk er han ikkke intressert. Tenk at han ER det. Tenkt at han liker deg veldig godt.

Hadde sendt han kanskje et bilde av noe du gjør på.. eller bare en tekst. Ha en fin lørdag, jeg er på vei til å xxx, hva skal du til meg i dag?

Tror på stadie nå så er det å vise at du er en dame det er hyggelig å være med. Jeg vet ikke om jeg enda hadde spurt om å treffes. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av dere har gitt noe av dere selv her da. Godt mulig han ikke er interessert, men hvis du ikke prøver å spørre om han vil treffes igjen synes jeg du er feig 🙂

Anonymkode: 96668...b3d

Jeg prøver jo med å være den som tar iniativ til samtale her.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Da følger du opp med: "Kunne du tenke deg å treffes igjen?"

Da får du et klart svar og slipper å gruble og analysere... Alt du risikerer er et nei.

Anonymkode: 0ee2a...d9b

Seriøst? Hadde tolket det som ganske avvisende jeg da, ingen oppfølgingsspørsmål engang.

Anonymkode: b0b1d...43a

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...