AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Har datet en ca 10 ganger. Liker han og har vært ganske på med meld og å spurt om vi skal møtes. Jeg som meldte siste og jeg som spurte om vi skulle møtes sist. Ønsker jo noe tilbake for at jeg skal føle meg trygg på at han har lyst å møte meg. Har fri neste helg og da lyst å være med han. Ville du da spurt igjen om å møtes eller sett det litt ann å laget andre planer? Takker for svar! Anonymkode: e86bd...d40
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Bare spør ham rett ut hva ønsker videre, neste gang dere treffes. Dersom han ønsker et forhold med deg burde han vite det nå. Anonymkode: dd2e7...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en ca 10 ganger. Liker han og har vært ganske på med meld og å spurt om vi skal møtes. Jeg som meldte siste og jeg som spurte om vi skulle møtes sist. Ønsker jo noe tilbake for at jeg skal føle meg trygg på at han har lyst å møte meg. Har fri neste helg og da lyst å være med han. Ville du da spurt igjen om å møtes eller sett det litt ann å laget andre planer? Takker for svar! Anonymkode: e86bd...d40 Mitt tips er dette: vær tydelig på hva det er DU vil ha ut av datingen. Forhold, sex, moro - hvor langt er det greit med sex og moro før du behøver at dere ikke dater og har moro med andre. Og ta han på alvor. Er han klar på at han bare vil ha moro? Ok. Det er helt supert. Dersom det er noe du også vil - si det. Dersom det er noe du ikke interesserer deg for - vær kul nok til å ikke late som det er greit. Og vær respektfull nok til å ikke tenke at han ikke vet hva han vil og at du på et senere tidspunkt kan «lure» han inn i et forhold likevel. Vær ærlig om dine grenser og vis respekt for hans. med andre ord. Det funker fjell. Og jeg sier dette fordi et overveldende stort antal kvinner sliter med å respektere menns emosjonelle grenser. Og det er ugreit. Anonymkode: 4bde0...1ed 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Takker for tips! Hører gjerne flere. Må ta dette opp på et tidspunkt for å vite, men lurer først på om jeg nå skal se om han skriver til meg og evt spør om å møtes. Gjør han ikke det forandre jo det saken på min selvtillit og det å i hele tatt kunne møtes igjen. Liker ikke denne usikkerheten, men vil ikke vise det heller. Anonymkode: e86bd...d40
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #5 Skrevet 14. september 2019 Pass på så du ikke blir for oppslukt. Mitt beste råd er å ikke tenke på ham 24/7. Gjør deg selv opptatt og legg planer slik at du har ting å drive med og tenke på. Hvis han er interessert vil han si fra. Hvis han er tvil dytter du ham vekk ved å være for intens i din kontakt. Er han ikke interessert er det kjørt uansett hva du gjør. Men med ti dater allerede må det jo være noe der. Sier ikke at du skal spille noe spill, men sørg for at du har et liv ved siden av. Det er fint om han vet at du er interessert. Men du trenger ikke å henge på ham som en klegg😉 Jeg er mann by the way... Anonymkode: e6f1b...ca7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå