Gjest litt sjenert Skrevet 17. mai 2005 #1 Skrevet 17. mai 2005 Etter mange år sammen med min kjære samboer har det gått opp for meg at jeg egentlig har sluttet å forsøke å være sexy, forføre han å tirre han...også utenom senga. Det er jo egentlig helt teit. Jeg har alltid elsket å føle meg sexy og å tirre menn...så hvorfor i all verden skal det føles teit og flaut å være sexy for kjæresten min? Er det noen som har det på samme måte? Er det noen som har noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for å komme over denne "barieren"? Konkrete tips om hva dere gjør for å forføre og tenne mannen deres mottas med stooooor takk.
Innocent Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Har faktisk slitt litt med det samme selv. Helt siden jeg møtte han har jeg spilt på det uskyldige, kan være fordi at jeg at jeg var jomfru og fordi han er 3 år eldre. Jeg har også lyst til å overraske hanlitt, vise han at jeg faktisk har en sexy side jeg også.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Anbefaler å ta en titt på tråden om strømpebånd og hofteholdere
Gjest Archimedes Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror det må råde full forvirring blant jenter når det gjelder definisjon på begrepet sexy. Sexy angir et utseende, en stil, en personlighet. Begrepet har ingenting med seksuelle handlinger å gjøre, slik "litt sjenert" tror.
Paprikken Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Bruk litt penger på nytt undertøy og andre velvære produkter på deg selv. Sett av en kveld og ta deg en god dusj og smør deg inn med forførende kremer, og ha på noe sexy undertøy. Når det gjelder undertøyet så send han gjerne en sms når du er ute på shopping om hva slags undertøy han tenner på (de fleste blir veldig tent av å få en slik sms når de er på jobb ) og kjøp noe som du vet han vil glede seg over å se deg i. Deretter er det bare å dusje og kle seg opp, så får du slippe løs alle hemninger og slå ut håret! Dere kommer til å sette pris på det begge to etterpå
Gjest Silk lover Skrevet 21. mai 2005 #6 Skrevet 21. mai 2005 Anbefaler å ta en titt på tråden om strømpebånd og hofteholdere Clea har helt rett. De fleste mannfolk elsker å se sine kjære i silkeundertøy med hofteholder og skinnende strømper. Det kan anbefales. Bare husk at det bør komplementeres med høyhælte sko eller støvletter. Flate sko blir helt feil og ødelgger hele inntrykket. Over dette bør du ha et smalt stramt skjørt. Men det viktigste er at du tenker sex og fører deg sexy. Lykke til. Hilsen gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå