Gå til innhold

Skjult rom i nytt hus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kontakt åndenes makt 😁

Anonymkode: efc15...cf9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder? Kjempespennende!

Anonymkode: 0edc4...5c3

• Liker 2
Skrevet

Tipper det er et torturrom. Forrige eier hadde barna sine låst inne der om de hadde vært uskikkelige. Eller kidnappet noen han misbrukte der.  

Anonymkode: 719a3...c38

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hytta til Meyer...

...

¨¨ —Jeg er jo fortsatt halvveis invalid på grunn av denne knivstikkingen, sier han mens han lener seg opp mot veggen, tre meter fra motstående vegg hvor et klesskap er blikkfang. Så trykker han med høyre hånd på et punkt høyt oppe på veggen, mens han finner fram til to tilsvarende følsomme punkter på gulvet med begge føttene. Deretter trykker han på alle tre punkter samtidig. Plutselig høres en lav dur bak klærne. Meyer skyver dem til side. Til syne kommer en tretti centimeter tykk panserdør som glir sakte og rolig til side. Der inne ligger bunkeren. ¨¨

http://www.pdf-arkivet.no/hemmelig/norges_hemmelige_har.pdf

:Nikke:

Edit. Dette er seff sant, -antenne som ¨skjøt opp¨ av pipa, og forsvant like fort, -mye mer...

Les og lær, -hvordan Vietnamkrigen ble satt i gang, -og Mye mer... FET Villa i Kollen...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Facts
  • Liker 1
Skrevet

Det ble stille, ble TS låst inne i det hemmelige rommet når hun skulle ta bilder?

• Liker 8
Skrevet

Tenker at her har du romanmateriale ;)

Anonymkode: 0d036...53a

• Liker 5
Skrevet

Skaff dere en kraftig lommelykt og undersøk veggene. Jeg er oppvokst i et hjem der det under andre verdenskrig hadde blitt gjemt flyktninger, og på veggene i det rommet er det risset inn mange beskjeder. Noen beskjeder er også skrevet med blyant, men de fleste er risset inn med spiker, kanskje en mynt eller bare fingerneglene. De fleste beskjedene er av typen 'Navn Navnesen var her dato' men også kjærlighetserklæringer, og 'Vi vil vinne' o.l. 

Anonymkode: 874d2...d1f

• Liker 14
Skrevet

Kan være et våpenrom fra krigen, et sted de gjemte flyktninger eller rett og slett et gutteklubb/ losjerom for den rike mannen som eide huset.

Skrevet

En annen mulighet er noe som ikke er lov, for eksempel at det laget sprite der?

• Liker 1
Skrevet

Hør med en lokal historiker om dette. Dette området i Bjørkelangen er lite. 

• Liker 4
Skrevet

God historie, men dette tror jeg ikke noe på før jeg får se bilder.

Anonymkode: 10383...eea

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

God historie, men dette tror jeg ikke noe på før jeg får se bilder.

Anonymkode: 10383...eea

Det området er fullt av celler, de fleste er nok tomme, men det finnes rom. Folkeforsvar var normalt.

Skrevet

Veldig spennende men hva har det med strømmen å gjøre?   Du skrev at forbruket var det dobbelte når du skrudde på bryterene.  Hvorfor det?

Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Veldig spennende men hva har det med strømmen å gjøre?   Du skrev at forbruket var det dobbelte når du skrudde på bryterene.  Hvorfor det?

Det betyr vel at rommet trekker strøm? Muligens holder det noe de ikke har funnet ennå?

Skrevet

En ting er sikkert: rommet er i alle fall ikke fra 2. verdenskrig. Leca kom først på 50-tallet. 

Anonymkode: 89526...8e1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En ting er sikkert: rommet er i alle fall ikke fra 2. verdenskrig. Leca kom først på 50-tallet. 

Anonymkode: 89526...8e1

Men det passer med at disse forsvarsverkene kom etter krigen og på femtitallet...

Skrevet

Forresten, er dette en type kjeller som har egen inngang eller finnes det kun én inngang og det er gjennom huset? 

Anonymkode: 874d2...d1f

• Liker 1
Skrevet

Blir nesten bekymret for om TS er innelåst nå 😅

Anonymkode: 2d054...0ea

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nesten bekymret for om TS er innelåst nå 😅

Anonymkode: 2d054...0ea

Så du mener at samboeren holder henne fanga?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...