Gå til innhold

ekstern lagrinsplass

Fremhevede innlegg

Skrevet

Byttet fra gamle mobiltelefonen til den nye eksterne lagring i en liten minnebrikke. Det står SD blant annet på det. Men jeg får ikke det frem at den er satt inn i mobiltelefonen, selv om alt er gjort riktig. 

Hva gjør jeg? regner med jeg har lagret noe i minnebrikken fra gamle mobil, og vil gjerne få det frem.

Tips?

Anonymkode: 236d7...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ut minnekortet fra telefonen og ta backup av det på en pc, så skrur du av telefonen og setter inn minnekortet igjen. Når du har skrudd på telefonen igjen så skal det komme opp spørsmål om du ønsker å formatere minnekortet. Hvis du ikke får spørsmål så går på innstillinger og lagring, der skal kortet vises og du kan velge å formatere det på nytt.

Hvis dette ikke virker så kan du prøve å formatere minnekortet på pc. 

Anonymkode: 163b9...ffd

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta ut minnekortet fra telefonen og ta backup av det på en pc, så skrur du av telefonen og setter inn minnekortet igjen. Når du har skrudd på telefonen igjen så skal det komme opp spørsmål om du ønsker å formatere minnekortet. Hvis du ikke får spørsmål så går på innstillinger og lagring, der skal kortet vises og du kan velge å formatere det på nytt.

Hvis dette ikke virker så kan du prøve å formatere minnekortet på pc. 

Anonymkode: 163b9...ffd

Jeg forstår nesten alt det du skriver. Hvordan få til backup til pc på minnekortet?

Skrevet

Jeg vil gjerne ha innholdet på minnekortet. Formatere betyr å nullstille, slette innholdet?

Skrevet

Finner ikke lagring på innstillinger 

Skrevet

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...