Gå til innhold

Dele Facebook-innlegg med visse mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan deler jeg et Facebook-innlegg med bare noen av vennene mine? Vil liksom ikke at alle vennene mine skal se det. Og dersom jeg deler med bare noen av vennene mine, får de andre vennene mine som jeg valgte å ikke dele innlegget med, vite om det? Vil ikke at de skal tro at jeg skjuler noe. På forhånd, tusentakk.

Anonymkode: 1eb49...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan velge persontilpasset visning og velge del med venner unntatt, så må du huke ut de du ikke vil skal se. 

Anonymkode: 6745c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan deler jeg et Facebook-innlegg med bare noen av vennene mine? Vil liksom ikke at alle vennene mine skal se det. Og dersom jeg deler med bare noen av vennene mine, får de andre vennene mine som jeg valgte å ikke dele innlegget med, vite om det? Vil ikke at de skal tro at jeg skjuler noe. På forhånd, tusentakk.

Anonymkode: 1eb49...f45

Nei :)

Anonymkode: 98acf...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å lage sånne lister over venner. F.eks en liste over familie, en over folk fra vgs osv. Du kan også gå inn på profilene til folk og huke av at de er "bekjente" eller "nære venner". Før du legger ut noe kan du gå inn på personverninnstillinger og velge hvem som kan se. F.eks er det noen ganger jeg har valgt "unntatt familie", eller "unntatt bekjente". 

Anonymkode: 24013...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Blir ikke det litt mye å holde styr på?

Jeg legger kun ut ting alle kan se og gjør det enkelt. Hvorfor være venner med noen som du vil skjule ting for? Hva er så viktig at noen får se? Og ikke glem : hold dine venner nær, men fiender nærmere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...