Gå til innhold

Hawaiiburger, hot or not?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Som representanten for de med under 100 i IQ på Kg: I allways bring pineapple can lids to pistol duels.

Du velger selvsagt det selv! Siden jeg (noen ganger) er en gentleman, så kan jeg lade slapt. Da stopper den kanskje i lokket.. 👍 

Deretter kan vi gå over til kårder! 

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:   Sant nok, men man bruker jo samme våpen.  Det får dere krangle om.

Skal bare overvåke, jeg.   Mens jeg glefser i meg ananas...

Har du ikke kårder...?!??!!? 😮😮🤭🤯⚔️ 

Verden er tydeligvis på vei til å gå til helvete!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Tror det er sånt enkelte driver med enda for en kortere stund i allefall :ler: Og det  da være verdt det om vi får oss en ananasbryllupsfest?!?

Done deal 😂 Løftet avgis til O'Store-Ananas-Gud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har ananas like lite å gjøre på en burger som på en pizza, så det blir et klart og tydelig NOT fra meg. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Tror det er sånt enkelte driver med enda for en kortere stund i allefall :ler: Og det  da være verdt det om vi får oss en ananasbryllupsfest?!?

Husk å spare en ring til bryllupsnatten, da.. For å holde «prestasjonen» oppe.. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Du velger selvsagt det selv! Siden jeg (noen ganger) er en gentleman, så kan jeg lade slapt. Da stopper den kanskje i lokket.. 👍 

Deretter kan vi gå over til kårder! 

Har du ikke kårder...?!??!!? 😮😮🤭🤯⚔️ 

Verden er tydeligvis på vei til å gå til helvete!

Alt har blitt så moderne, tiden bare flyr forbi, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir meg med avsporing. Pleier jo å bli pælma ut for tull og fjas.    :fnise:

 

Men altså...   et rungende JA til ananas i burger og sandwich,  i noen gryter og salater. Og på pizza.     :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Som representanten for de med under 100 i IQ på Kg: I allways bring pineapple can lids to pistol duels.

Som representanten for de de upraktisk anlagte så krever jeg boksåpner-hjelp :opplyser:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Husk å spare en ring til bryllupsnatten, da.. For å holde «prestasjonen» oppe.. 😂

Er da ikke jeg som skal gifte meg med ananas-nazien, men det er sikkert et godt tips :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Som representanten for de de upraktisk anlagte så krever jeg boksåpner-hjelp :opplyser:

 

Og igjen svarer jeg som representant for de under 100 i IQ her inne; det du etterspør blir for avansert for oss :hoho:Hør med de i IQ-avdelingen (tråden), der har nesten alle 130+++

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Er da ikke jeg som skal gifte meg med ananas-nazien, men det er sikkert et godt tips :ler: 

"Ananas-nazien" :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HalldirV2 skrev:

Så ingen bryllup med ananas på menyen hos deg i nærmeste fremtid forstår jeg 😆

Helt riktig😄👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Og igjen svarer jeg som representant for de under 100 i IQ her inne; det du etterspør blir for avansert for oss :hoho:Hør med de i IQ-avdelingen (tråden), der har nesten alle 130+++

Nettopp! :ler: Men de synes nok det er veldig langt under dem å hjelpe sånne som oss da, husk de sliter jo litt med EQ’en stakkars :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nettopp! :ler: Men de synes nok det er veldig langt under dem å hjelpe sånne som oss da, husk de sliter jo litt med EQ’en stakkars :fnise: 

Jeg er bare så forbauset over at Norges samlede intellektuelle elite har funnet sammen her på Kg, hva var oddsen 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg er bare så forbauset over at Norges samlede intellektuelle elite har funnet sammen her på Kg, hva var oddsen 😅

Ja kg slutter aldri å overraske 😃Halve Mensa er jo kÅgE-fans :jepp: Mon tro hvor mange logiske sekvensutfordringer de får her? 🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja kg slutter aldri å overraske 😃Halve Mensa er jo kÅgE-fans :jepp: Mon tro hvor mange logiske sekvensutfordringer de får her? 🧐

Hva har dette med Hawaiiburger å gjøre.....?     :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...