Gå til innhold

Hawaiiburger, hot or not?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Macro skrev:

Ananas, banan og andre søte ting bør utryddes!

🤣:hoho:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

🤣:hoho:

Er ikke noe å le av. Jeg er meget alvorlig.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Macro skrev:

Er ikke noe å le av. Jeg er meget alvorlig.

Du troller, det er innlysende! Vil ikke høre snakk om noe annet 😜

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Tror nesten det blir lunsjen min i morgen!

Lettvint og godt.  Håper det faller i smak.

Du kan selvsagt legge i mellom andre ting du liker..men ananas er jo greia her.   😀

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Du troller, det er innlysende! Vil ikke høre snakk om noe annet 😜

Jeg kan trolle om så magt, men ananas og den slags har jeg et helhjertet hat mot.

Skrevet
Akkurat nå, Macro skrev:

Jeg kan trolle om så magt, men ananas og den slags har jeg et helhjertet hat mot.

Sa brura, og smilte lurt 😄

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Jeg elsker ananas, er ikke glad i burger. 

MEN, jeg tenker at hvis man skal ha ananas på pizza at den må grilles først. Jeg innbiller meg at grillet ananas kanskje ville gjort hamburgere mindre tørt og bedre smak. 

Skrevet
13 minutter siden, Tvist skrev:

Hawaiisandwich har jeg også smakt, det pleide kjæresten min å lage til meg.

Godt, ikke sant?     :spise:

Skrevet
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Sa brura, og smilte lurt 😄

Ekteskap og ekteskapsloven er jeg også imot, siden du nå tok det opp😄

Skrevet
1 minutt siden, Macro skrev:

Ekteskap og ekteskapsloven er jeg også imot, siden du nå tok det opp😄

Så ingen bryllup med ananas på menyen hos deg i nærmeste fremtid forstår jeg 😆

Skrevet
22 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Se her ja, der ramla katta ut av sekken! Du LIKER ananas på pizza 😁

:ler: På noen typer sa jeg! Og italiensk pizza er jo ikke riktig type til det :P 

Skrevet
16 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Min gode herremann; hadde jeg hatt en hanske skulle jeg dasket den i ansiktet ditt 😂

Gi meg et pip når du har fått tak i en hanske.. Jeg tror jeg har et par antikke duellpistoler på loftet. 😂

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: På noen typer sa jeg! Og italiensk pizza er jo ikke riktig type til det :P 

Type meg her og type meg der, ser det ut som en pizza er det en pizza, og du liker ananas på pizza 😎 Og det min gode dame, det skal du ikke skamme deg over. Det er et kvalitetstempel som vitner om at du tilhører kremen av samfunnet, og at du sannsynligvis har blått blod i årene.

• Liker 1
Skrevet

Det var min favoritthamburger på 90 tallet. Synd ingen lager det like godt nå lenger.

Varm toast med ost, skinke, ananas og litt til.... nam. Den beste ble servert på kafeen på Nürburgring. Sitte ute på terrassen der, passe sliten, se på alle de flotte bilene og motorsyklene.

Pizza med ananas. Enkelte tilfeller veldig godt. Hiver det gjerne på tacoen også.

Nordmenn er litt i overkant redde for å bruke frukt i middagsretter/varmretter.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Gi meg et pip når du har fått tak i en hanske.. Jeg tror jeg har et par antikke duellpistoler på loftet. 😂

Så, ved første soloppgang etter neste fullmåne. Jeg utnevner @Jerry Lee som min sekundant 😂 Du har ikke kårder? Alltid foretrukket kårder når jeg har duellert 🙄

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
35 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg heller ikke har det, men jeg forstår ikke hvorfor? Jeg elsker ananas på ting, og ser for meg at det må falle meg i smak :)

Jeg tviler faktisk på at jeg ville likt det, har aldri likt ananas, verken rå, stekt, kokt eller grillet :ninja:

Skrevet
2 minutter siden, Kontorotta skrev:

Det var min favoritthamburger på 90 tallet. Synd ingen lager det like godt nå lenger.

Varm toast med ost, skinke, ananas og litt til.... nam. Den beste ble servert på kafeen på Nürburgring. Sitte ute på terrassen der, passe sliten, se på alle de flotte bilene og motorsyklene.

Pizza med ananas. Enkelte tilfeller veldig godt. Hiver det gjerne på tacoen også.

Nordmenn er litt i overkant redde for å bruke frukt i middagsretter/varmretter.

👍     :spise:

• Liker 2
Skrevet

Not!!

Anonymkode: d9be5...4d2

Skrevet
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Så, ved første soloppgang etter neste fullmåne. Jeg utnevner @Jerry Lee som min sekundant 😂 Du har ikke kårder? Alltid foretrukket kårder når jeg har duellert 🙄

Den er grei.   Men foreslår skarpe kantete ananasbokslokk som våpen. De river godt.   :lur:

:trampe: er for pyser!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...