Gå til innhold

Kremmerhuset - bra nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som handler på kremmerhuset? Jeg synes selv de har mye fint. Men liker du det som selges der, eller blir det for "jalla"?

Anonymkode: dd4df...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du kjøper alt du synes er fint hver sesong og fyller huset/leiligheten med ting fra Kremmerhuset så er det vel ikke noe mer "jalla" enn noe annet. Akkurat som man av og til kan finne fine ting på Nille, Søstrene Grene og andre billigbutikker uten at man nødvendigvis trenger å følge den trenden disse butikkene legger opp til til en hver tid. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste årene synes jeg de har hatt mye trash. Julepynt detimot kjøper jeg fortsatt.

Anonymkode: a0dbb...3cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremmerhuset var bra i sin tid, trist at de har endret konseptet og bruker bloggere i markedsføring. Og at det er blitt så dyrt. Tror jeg hadde valgt Nille, eller IKEA isteden. 

Anonymkode: 32074...0d8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kremmerhuset var bra i sin tid, trist at de har endret konseptet og bruker bloggere i markedsføring. Og at det er blitt så dyrt. Tror jeg hadde valgt Nille, eller IKEA isteden. 

Anonymkode: 32074...0d8

Hva er galt med det? 

Anonymkode: dd4df...6da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siste årene synes jeg de har hatt mye trash. Julepynt detimot kjøper jeg fortsatt.

Anonymkode: a0dbb...3cb

Samme her, kjøper stortsett julepynt. Småting ellers. Men synes de fornyer seg stadig, og det er jo ganske bra selv om alt ikke faller i smak 😜

Anonymkode: dd4df...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kremmerhuset har mye fint jeg! Ikke noe i mot å kjøpe noe derfra. 

Man kan jo bare la vær å kjøpe det man synes ser jalla ut? Også er det jo sikkert sånn at jeg synes er fint, kan noen andre synes er jalla, og motsatt:)

Jeg har min personlige stil, kjøper det jeg liker og tenker egentlig ikke over om det er Kremmerhuset, IKEA, Nille, Maxbo, Kid, Home&Cottage eller whatever. 

Anonymkode: 655e0...ae0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe verre enn andre butikker. Kan finne en og annen fin ting der. Blir fort jalla om man fyller opp hele boligen med ting fra en enkelt butikk, så liker å variere litt

Anonymkode: ee454...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremmerhuset har mye bra, ofte gode tilbud. Putene deres er det god kvalitet på og ofte på tilbud 3 for 2, samme med innleggsputene. Det er jo en fin butikk for de som ønsker ¨å fornye seg litt innfor nå som høsten bl.a Du får bra ting for en grei penge. Jeg bruker veldig mye penger på interiør, handler mye dyrt på interiør butikker, men bruker også Kremmerhuset. Heller Kremmerhuset enn IKEA og Nille ihvertfall

Anonymkode: edc7d...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg plutselig fikk et akutt behov for nye nattbordlamper, så var det på Kremmerhuset jeg fant de nye.

Har kjøpt noen putetrekk og litt småsaker der når det har vært salg. Små boller som katten får mat av, kubbelys og en teball.

 

Lampe.jpg

Anonymkode: 9d6f3...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg plutselig fikk et akutt behov for nye nattbordlamper, så var det på Kremmerhuset jeg fant de nye.

Har kjøpt noen putetrekk og litt småsaker der når det har vært salg. Små boller som katten får mat av, kubbelys og en teball.

 

Lampe.jpg

Anonymkode: 9d6f3...548

De har jeg også to av, min datter har på rommet sitt. Utrolig fin lampe til en god pris, og fargen var veldig fin i den okergule

Anonymkode: edc7d...b4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke om hvilken butikk jeg kjøper i.  Kremmerhuset har ofte hatt puter og tepper i farger og pris som jeg synes er ok.  Beste kjøp gjorde jeg i fjor vinter da de solgte puffer i ekte og naturfarget  skinn til veldig lav pris. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som handler på kremmerhuset? Jeg synes selv de har mye fint. Men liker du det som selges der, eller blir det for "jalla"?

Anonymkode: dd4df...6da

Butikken reklameres for av en blogger. Den har også reklame med 20 % for lyttere av en viss podcast. 

Hva en butikk har for varer betyr mindre for hva vi kjøper og liker enn hvem de inngår samarbeid med for reklame/økt salg. 

Derfor er ikke denne butikken en butikk vi legger særlig mye penger igjen hos i løpet av ett år. Verden er nå slik at ulike butikker ofte har like eller tilnærmet like varer til tilnærmet lik pris. 

Anonymkode: 9ae19...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Butikken reklameres for av en blogger. Den har også reklame med 20 % for lyttere av en viss podcast. 

Hva en butikk har for varer betyr mindre for hva vi kjøper og liker enn hvem de inngår samarbeid med for reklame/økt salg. 

Derfor er ikke denne butikken en butikk vi legger særlig mye penger igjen hos i løpet av ett år. Verden er nå slik at ulike butikker ofte har like eller tilnærmet like varer til tilnærmet lik pris. 

Anonymkode: 9ae19...31d

Takk for opplysningen. Skal jammen sjekkes ut. Kjekt med 20% 😊 

Anonymkode: dd4df...6da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 17.13, AnonymBruker skrev:

Takk for opplysningen. Skal jammen sjekkes ut. Kjekt med 20% 😊 

Anonymkode: dd4df...6da

De 20 % tok slutt på lørdag klokken 18, så her er du for sent uten for denne gangen.

Anonymkode: 9ae19...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...