Gå til innhold

Abort.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke hvilket forum jeg skal skrive dette i. Men jeg har nylig oppdaget at jeg er (uønsket) gravid, til tross for prevensjon. Det er uaktuelt å beholde, selv om det virkelig river i meg. Jeg er i forhold med faren, vi har ikke vært sammen lenge, men er rett og slett på vei ut fordi jeg synes ikke han er snill. Dette er også en større årsak til at jeg vil ta abort, jeg føler ikke at han ville blitt en god far. Men jeg skammer meg enormt mye. Det skjærer i meg. Håper at noen har noen trøstende ord, og vet jeg sikkert blir dømt og.

Anonymkode: f612f...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det står respekt av de som går igjennom abort. Det er aldri et lett valg, men om man vet at det er det beste er man ansvarlig og tøff. Lykke til. 

Anonymkode: c673b...9fa

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det står respekt av de som går igjennom abort. Det er aldri et lett valg, men om man vet at det er det beste er man ansvarlig og tøff. Lykke til. 

Anonymkode: c673b...9fa

Takk, det hjelper å høre. Jeg fikk nylig nyss om at denne mannen tidligere er dømt for vold (en ex kontaktet meg), jeg konfronterte han, deretter skiftet han personlighet umiddelbart etter konfrontasjon.. jeg har (før jeg oppdaget graviditeten) planlagt hvordan jeg skulle bryte forholdet med minst mulig drama. Jeg føler oppriktig ikke at dette er gode forutsetninger for å bringe et barn inn i verden, likevel er det denne skyldfølelsen. 

Anonymkode: f612f...b20

Skrevet

Hvorfor føler du skam? Du har blitt gravid til tross for at du bruker prevensjon,og du er oppegående nok til å skjønne at dette barnet kommer på feil tid, med feil mann. Det kommer helt sikkert til å gå bra hvis du velger å beholde barnet,du blir en strålende mor med eller uten barnefar, men du takler sikkert også å ta abort. Du må bare være 2000 prosent sikker før du tar abort💗

Anonymkode: 97a02...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...