Gå til innhold

Ny tekst på tinder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt den samme teksten en stund. Får ikke så mange treff synes bildene mine er ok. Kanskje jeg skulle hatt en ny tekst?

«en å finne på kjekke ting sammen med, muligheter for noe mer varig» har lagt til 3 interesser. 

Anonymkode: 4943d...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

M50. Har prøvd litt forskjellig, men får absolutt mest likes nå, som jeg bare har ett bilde, og ingen tekst.. 

Anonymkode: 6b65c...51a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker jeg ville gått for noe humoristisk, kort og greit, snarere enn hva du søker, for så å heller la det kommer frem i chatten hva du er ute etter :)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

en å finne på kjekke ting sammen med, muligheter for noe mer varig

Dette synes jeg ikke er en bra setning. Høres ikke ut som du leter etter kjærlighet, men kun en venn. Og høres ikke ut som du vil ha noe varig og seriøst.

Men er det ikke kjærlighet du vil ha så er det jo bra du er ærlig 😀

Anonymkode: 769bd...68d

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo bare døllt og intetsigende. Bytt. 

Anonymkode: a19bf...833

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, DrueSmoothie skrev:

Jeg tenker jeg ville gått for noe humoristisk, kort og greit, snarere enn hva du søker, for så å heller la det kommer frem i chatten hva du er ute etter :)

Som? 

Anonymkode: 4943d...443

Skrevet

Skriv heller om deg selv enn hva du søker. Høres så krevende ut "jeg vil ha det og det". Tenk heller på hva DU kan bidra med i et forhold, hvilke interesser og spennende historier har du å komme med?

Anonymkode: de068...691

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

M50. Har prøvd litt forskjellig, men får absolutt mest likes nå, som jeg bare har ett bilde, og ingen tekst.. 

K44. Sveiper konsekvent venstre ved mangel på bilde og/eller tekst. Søker en med innhold, og er man seriøs i jakten bør man være reflektert nok til å få ned minimum et par setninger om seg selv. Null tekst tolker jeg som null seriøsitet, og for meg som utelukkende søker noe seriøst er det helt uaktuelt å høyresveipe profiler som mangler innhold i form av tekst og/eller bilde. Mulig jeg er sær da 😉

Anonymkode: 025f4...dd4

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

K44. Sveiper konsekvent venstre ved mangel på bilde og/eller tekst. Søker en med innhold, og er man seriøs i jakten bør man være reflektert nok til å få ned minimum et par setninger om seg selv. Null tekst tolker jeg som null seriøsitet, og for meg som utelukkende søker noe seriøst er det helt uaktuelt å høyresveipe profiler som mangler innhold i form av tekst og/eller bilde. Mulig jeg er sær da 😉

Anonymkode: 025f4...dd4

Jeg er helt enig med deg.  Jeg har dessverre hodet fullt av en utilgjengelig person, så jeg sitter bare og fordriver tiden med å se på profiler, og sveiper venstre. Derfor har jeg også redusert profil til minimum. Jeg har gold, så jeg ser jo at jeg får flere likes nå, men det kan jo være bare flaks med det ene bildet,  eller at høsten er Tindersesong? 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

eller at høsten er Tindersesong? 

Trodde våren var happy hour på nettdating? Men hva vet jeg.. 🤔

Anonymkode: df884...d41

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde våren var happy hour på nettdating? Men hva vet jeg.. 🤔

Anonymkode: df884...d41

Håper vel å ikke få noen statistikk over det, på egenhånd. 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...