AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Noen prøvd/erfaringer? Skal visstnok funke vanvittig bra til å gå ned i kg og i cm. Anonymkode: dd452...327
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Prøvde det for mange år siden over tid. Gikk ned flere cm, og sikkert kg. Husker også at med en gang jeg hadde pause over litt tid så var alt tilbake igjen. Hvis jeg gikk jevnlig funket det bra, men ble for dyrt etterhvert. Anonymkode: 6c0ba...2cd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvde det for mange år siden over tid. Gikk ned flere cm, og sikkert kg. Husker også at med en gang jeg hadde pause over litt tid så var alt tilbake igjen. Hvis jeg gikk jevnlig funket det bra, men ble for dyrt etterhvert. Anonymkode: 6c0ba...2cd Ble du noe strammere på kroppen? Eller gikk du bare ned i cm? Anonymkode: dd452...327
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble du noe strammere på kroppen? Eller gikk du bare ned i cm? Anonymkode: dd452...327 Jeg var den tiden slank men ønsket å stramme opp og jeg følte det gjorde det, men om det var innbildning pga mindre cm er vanskelig å vite. Anonymkode: 6c0ba...2cd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var den tiden slank men ønsket å stramme opp og jeg følte det gjorde det, men om det var innbildning pga mindre cm er vanskelig å vite. Anonymkode: 6c0ba...2cd Ahh, skjønner! Jeg er slank og normalvektig, men har så "daff" mage, får to magevalker når jeg sitter. Tror du bailine kan stramme opp dette? Selvsagt med riktig kosthold. Anonymkode: dd452...327
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå