Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med 1 meter møbelstoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har funnet et fantastisk møbelstoff på salg, jeg elsker fargen og mønsteret. Dessverre var det bare 1 meter med stoff igjen. 

Spørsmålet er - hva kan jeg bruke den til? Jeg tenkte umiddelbart på en pyntepute, et handlenett eller en yogapute.

Har ikke så mye erfaring med symaskin, men jeg får til enkle ting. Er det noen som har forslag?

#grønnpådette

Anonymkode: 783a7...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville gått for putetrekk til pyntepute, da får du jo vist frem det fine stoffet 😊 Alternativ ville jeg ha laget meg et sett med sminkepung, toalettmappe og undertøyspose til reise! 

Jeg har desverre ikke nok kunskap med symaskin slik at jeg kan hjelpe deg.. Hvis det blir litt til overs kan du ta en bit av tøyet i bilderamme, det synes jeg er skikkelig fint! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjøpt en puff, krakk, stol på loppis med fine ben, demonert sitteplaten, trukket over stoffet, stiftet fast under, og strudd sammen igjen :) om det var rester, en matchende pute. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, puff eller stol, kjøp en brukt på finn eller loppemarked og trekk om stolpute. Trenger stiftepistol bare, trenger ikke å kunne sy. Og du trenger ikke en meter stoff til dette. Av resten kan du sy en pute. 

Anonymkode: 11a63...8ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...