AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #21 Skrevet 14. september 2019 Nei!! Sitter med sjelevenner min og hunden hennes 😉 Anonymkode: d7d42...438 1
Måneskinn Skrevet 14. september 2019 #22 Skrevet 14. september 2019 Både ja og nei. Trives veldig godt i mitt eget selskap, men savner nære venner å finne på ting med. Går for det meste alene på kino, kunstutstillinger, pub og andre ting - for jeg har ingen jeg kan be med meg. Selv om jeg til tider trives alene og har det fint, så savner jeg og ønsker meg noen å gjøre ting med- eller snakke med. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #23 Skrevet 14. september 2019 Ja jeg er ensom. Savner å ha noen å henge med, le med, være på bølgelengde med noen. Desverre er påkjenningen å ha venner/bekjente større enn å være alene Anonymkode: dd511...bc0 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #24 Skrevet 14. september 2019 2 timer siden, Måneskinn skrev: Både ja og nei. Trives veldig godt i mitt eget selskap, men savner nære venner å finne på ting med. Går for det meste alene på kino, kunstutstillinger, pub og andre ting - for jeg har ingen jeg kan be med meg. Selv om jeg til tider trives alene og har det fint, så savner jeg og ønsker meg noen å gjøre ting med- eller snakke med. Samme her. Eget selskap er flott det, men når man aldri har noen som kan bli med ut for å finne på noe eller noen å ringe til så blir det tøft. Har heldigvis en samboer, men han jobber mye borte og da innser jeg hvor ensom jeg egentlig er Anonymkode: 3f3be...c58 1
Camillapb Skrevet 14. september 2019 #25 Skrevet 14. september 2019 I grunnen ikke. Til dere som føler dere ensomme, er det kanskje mulig å finne noen venner gjennom jobben? Gå på arrangementer i byen deres? Evt gå på egenkjærlighets-kurs. Kanskje det kan hjelpe med å nyte det å være alene? Ingenting av det jeg skrev er ment som negativt om noen skulle spøre å snu det den veien. Kun som forslag, og jeg håper dere føler dere bedre snart
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #26 Skrevet 14. september 2019 1 time siden, Camillapb skrev: I grunnen ikke. Til dere som føler dere ensomme, er det kanskje mulig å finne noen venner gjennom jobben? Gå på arrangementer i byen deres? Evt gå på egenkjærlighets-kurs. Kanskje det kan hjelpe med å nyte det å være alene? Ingenting av det jeg skrev er ment som negativt om noen skulle spøre å snu det den veien. Kun som forslag, og jeg håper dere føler dere bedre snart For min del sliter jeg såpass psykisk og er så redd mennesker at jeg ikke klarer å slippe noen innpå meg. Selv om jeg veldig gjerne vil. Da jeg var i rusmiljøet var jeg ikke ensom. Jeg hadde et par stk som jeg var med nesten døgnet rundt og det var veldig godt, men kunne så klart ikke fortsette å ruse meg. Så nå sitter jeg for det meste alene. Har noen aktiviteter i løpet av uken, men ellers er det stort sett bare helsepersonell og mamma og pappa jeg sosialiserer med. Det er vel ensomheten som trekker meg mest tilbake til livet i rusen, ikke rusen i seg selv. Selv om den hjalp på den psykiske smerten. Anyways. Var en grunn til at jeg måtte slutte å ruse meg og det skal jeg ikke glemme. Anonymkode: f95bc...350 1
Måneskinn Skrevet 14. september 2019 #27 Skrevet 14. september 2019 2 timer siden, Camillapb skrev: Til dere som føler dere ensomme, er det kanskje mulig å finne noen venner gjennom jobben? Gå på arrangementer i byen deres? Evt gå på egenkjærlighets-kurs. Kanskje det kan hjelpe med å nyte det å være alene? Man kan ha så mye egenkjærlighet som bare det, men det er nå en gang sånn at vi er mennesker -og jeg tror vi må ha noen å sparre med, noen å dele tanker og ideer med. Det å bare være alene hele tiden er ikke bra. Vet det er mange som takler det og har det fint sånn, men vi er alle skrudd sammen forskjellig. Om du leser mitt innlegg har jeg ingen problemer med å være alene, jeg er også enebarn så er vant til å underholde meg selv. Men det er tider i livet da jeg ønsker selskap og å ha samholdet man finner sammen med andre. Det har ingenting med mangel på egenkjærlighet å gjøre, er mitt syn.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #28 Skrevet 17. september 2019 On 9/14/2019 at 9:36 PM, Camillapb said: I grunnen ikke. Til dere som føler dere ensomme, er det kanskje mulig å finne noen venner gjennom jobben? Gå på arrangementer i byen deres? Evt gå på egenkjærlighets-kurs. Kanskje det kan hjelpe med å nyte det å være alene? Ingenting av det jeg skrev er ment som negativt om noen skulle spøre å snu det den veien. Kun som forslag, og jeg håper dere føler dere bedre snart Jeg er litt lengre opp her, kan forsøke å forklare mine utfordringer så kanskje folk har noen råd:P Jeg har forsøkt flere ulike strategier for å forsøke å gjøre noe med ensomheten, bla. henge meg på alt som finnes av sosiale greier gjennom jobb, men vi har så høy belastning på jobb at det rett og slett ikke er mulig per nå, og sånn har det vært de siste 2 årene:\ Jeg har forsøkt å invitere på brettspill kveld ol. hjemme hos meg men fikk så lite respons at det ikke ble noe av det. Andre arrangementer i byen er stort sett på ettermiddag og jeg jobber 70% senvakter så det klaffer svært sjeldent... Og når jeg kan, så tørr jeg ikke møte opp alene, og har jo ikke noen til å bli med(ond sirkel:P). De gangen jeg klarer å tvinge meg til det så ender jeg opp akkurat hvor jeg startet; jeg blir ikke godt nok kjent med noen til videre kontakt. Og nå er jeg kommet dithen at jeg kjenner jeg ikke orker flere skuffelser:\ Har forsøkt flere forskjellige apper, forum osv., men det koker som regel ned til ingen ting, har kun ett unntak; uten henne hadde jeg gått på veggene... Anonymkode: c2ec5...ce6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #29 Skrevet 17. september 2019 Er 100% alenemor, få venner igjen. Er abolutt ikke ensom. Har det bedre en noen sinne Her flust av menn som vil bli mer kjent, og det styrker nok behovet for å være alene. Anonymkode: aa40a...1dd
Gjest Huttetuen Skrevet 17. september 2019 #31 Skrevet 17. september 2019 Ja! Men med tanke på de folka jeg har møtt, så er det veldig greit med fri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå