Kattnakken Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Jeg tar jerntilskudd og i dag når jeg skulle svelge tabletten følte jeg at den satt seg fast i halsen. Ikke i luftrøret, men spiserøret. Jeg la meg nok litt for ned etter at jeg hadde tatt den. Jeg har lest pakningsvedlegget og der står det at de ikke må inntas liggende, og at hvis den setter seg fast i halsen kan det lage sår/skadet i spiserøret. Er det psykisk det jeg føler nå fordi jeg har lest pakningsvedlegget? Jeg har ikke vondt og har drukket rikelig med vann og spist en banan etterpå. Vil den ikke da være nede i magen?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 Det er nok et stor sjanse for at dette er psykisk, ja ❤️ Anonymkode: b617b...e86
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Hvis det ikke gjør vondt etter du har inntatt drikke og mat så er det ikke noe å bekymre seg for. For har du satt noe i halsen er det så vondt å svelge. Anonymkode: dd4f2...ab8
Kattnakken Skrevet 12. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2019 Supert! Egentlig det samme jeg tenkte, men blir så fort engstelig.. Spesielt på kveldene.. Takk for svar! Da kan jeg prøve å sove med «klump i halsen»..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå