Gå til innhold

Har noen her tatt "nose fillers" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve nose fillers/nese fillers. Jeg har en kul midt på neseryggen sånn at nesen min ser litt krom ut. Har irritert meg over det og fått kommentarer på det siden jeg var 11-12, da nesen min utviklet seg sånn. Den var ikke sånn når jeg var liten.. jeg er fornøyd rett forfra, men står jeg i speilet og vender hodet bittelitt til siden så ser nesa bare skjev og uproposjonal ut og det irriterer meg og ødlegger på bilder osv. 

Uansett, er det noen her som har prøvd det? Sett noen som har tatt det eller jobber med å sette det eller andre erfaringer? Er dette noe noen her kan anbefale ? 

Jeg er redd for at nesen skal se veldig lang ut og at enden av nesen opp mot pannen skal se veldig høy ut fra siden? 

Anonymkode: 81532...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nesen være som den er og slutt å ta bilder av deg selv. Denne selfie-kulturen har tatt helt av og ødelegger folks selvtillit fullstendig. Jeg er sikker på at nesen din er kjempefin ❤️ Selv har jeg bred nese med store nesebor, ikke fornøyd jeg heller, men jeg har ingen bilder å «ødelegge» siden jeg ikke tar bilder av meg selv. Nesen er risikabelt å gjøre noe med, så tenk deg godt om. Fillers i nesa hadde jeg aldri turt. 

Anonymkode: 016f8...c6f

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La nesen være som den er og slutt å ta bilder av deg selv. Denne selfie-kulturen har tatt helt av og ødelegger folks selvtillit fullstendig. Jeg er sikker på at nesen din er kjempefin ❤️ Selv har jeg bred nese med store nesebor, ikke fornøyd jeg heller, men jeg har ingen bilder å «ødelegge» siden jeg ikke tar bilder av meg selv. Nesen er risikabelt å gjøre noe med, så tenk deg godt om. Fillers i nesa hadde jeg aldri turt. 

Det er ikke svar på spørsmålet mitt. Jeg gjør hva jeg vil med nesen min. Jeg har ikke gjort noen ting med noen andre kroppsdeler, så bare la vær. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke svar på spørsmålet mitt. Jeg gjør hva jeg vil med nesen min. Jeg har ikke gjort noen ting med noen andre kroppsdeler, så bare la vær. 

Beklager da. Var bare ment som et hyggelig og ærlig svar. Men skal det være sånn får du sage den av da. Da ser den ikke ujevn og lang ut på bilder. Fillers i nesa er RISIKABELT. Vil du risikere å ødelegge luftveiene dine?

• Liker 3
Skrevet

Ja gjorde det en gang for noen år siden for å jevne ut en slik kul du nevner. Ble ikke store forskjellen da jeg tok veldig lite, men så litt rettere ut i profil. Bestill deg konsultasjon for å høre med behandler. 

Anonymkode: b4e76...7f4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager da. Var bare ment som et hyggelig og ærlig svar. Men skal det være sånn får du sage den av da. Da ser den ikke ujevn og lang ut på bilder. Fillers i nesa er RISIKABELT. Vil du risikere å ødelegge luftveiene dine?

Bare kutt ut da...sage den av.. blir for dumt, ikkesant...tullete svar.  man ødlegger ikke luftveiene ved å ta fillers i nesa 🤣 og det er MYE mindre risikabelt enn å operere den. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tar så klart ikke fillers inni selve nesa men oppå neseryggen. Har ingenting med luftveiene å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Ja gjorde det en gang for noen år siden for å jevne ut en slik kul du nevner. Ble ikke store forskjellen da jeg tok veldig lite, men så litt rettere ut i profil. Bestill deg konsultasjon for å høre med behandler. 

Hvor mye tok du da, husker du det ? :) og hvor lenge varte det på deg? Og hva betalte du? 

Skrevet

Hvor mye tok du da, husker du det ? :) og hvor lenge varte det på deg? Og hva betalte du? 

Tror det var ca 0,5 ml. Husker ikke helt hvor lenge det varte, gikk gradvis ut så tenkte ikke så mye over det, men har hørt at fillers i nese varer lengre enn feks i leppene. Betalte 2500 mener jeg 😊

• Liker 1
Skrevet

Ja, har litt svai i nesen, tatt litt som en stripe langs neseryggen for å rette den ut. Ble lagt mer i svaien om du skjønner. Brukte kun 0,2 ml filler, så det er ikke mye som skal til. Kan se det selv om jeg studerer det, men ingen andre som har sett det. 

Anonymkode: 7bde7...174

• Liker 1
Skrevet

Kjenner en som tok det for å jevne ut nesen forfra pga den gikk litt inn nederst, deretter litt bredere og så inn igjen sett forfra. Ble fint og naturlig resultat som varte ganske lenge. Jeg ville bare prøvd det hvis det plager deg ekstremt. 

Selv har jeg tatt en stor neseoperasjon pga jeg hadde skikkelig maskulin, stor nese med stor kul på. Anbefales ikke å operere seg med mindre den kulen omtrent ødelegger livet ditt 😅 jeg puster feks dårligere nå pga kollaps i nesen. 

Anonymkode: da0c7...453

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en som tok det for å jevne ut nesen forfra pga den gikk litt inn nederst, deretter litt bredere og så inn igjen sett forfra. Ble fint og naturlig resultat som varte ganske lenge. Jeg ville bare prøvd det hvis det plager deg ekstremt. 

Selv har jeg tatt en stor neseoperasjon pga jeg hadde skikkelig maskulin, stor nese med stor kul på. Anbefales ikke å operere seg med mindre den kulen omtrent ødelegger livet ditt 😅 jeg puster feks dårligere nå pga kollaps i nesen. 

Det plager meg ganske mye. Har mange andre komplekser også som jeg ikke tenker over så mye og som jeg ikke en gang har vurdert å gjøre noe med. Uansett så syntes jeg ikke noe om "plastikk". Vil at f.eks en mann skal like meg sånn jeg egentlig ser ut og ikke det falske utseende mitt så jeg har høy terskel når det kommer til sånt. Dvs at ja, nesa plager meg ganske mye. Syns den ødlegger det ellers ganske klassiske preget jeg har. Matcher ikke. Har også fått flere spørsmål om jeg hat knekt nesa osv.. så det er ikke bare jeg som syns den ser rar ut. 

Operasjon blir absolutt siste utvei.. muliggens så dropper jeg operasjon tross at hvis filler ikke har godt nok resultat. Men vet ikke 🤷‍♀️ kanskje jeg velger operasjon også. Er jo bare å justere litt på den forbanna pukkel nesa så er jeg fornøyd. Men dårlig pust er ikke værdt det, så da må jeg være veldig sikker på kirurgen. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jo ikke du noe om. Man sier at neseplastikk har lav risiko, og den største risikoen er forbundet med hvor fornøyd man blir til slutt. Fillers er mye mindre risikabelt på denne måten da det ikke er evigvarende. Man må fylle på for at det skal være varig. 

Nesen sitter tross alt midt i ansiktet og er noe TS må forholde seg til resten av livet. Hvis livet blir litt lettere av å forsøke filler så er hun i sin rett til å gjøre det. Personlig har jeg tatt neseplastikk, og bare det av kosmetiske inngrep, og livskvaliteten min økte betraktelig. Det kan egentlig ikke beskrives. Dette er et personlig valg. 

Anonymkode: 606f9...4e8

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det plager meg ganske mye. Har mange andre komplekser også som jeg ikke tenker over så mye og som jeg ikke en gang har vurdert å gjøre noe med. Uansett så syntes jeg ikke noe om "plastikk". Vil at f.eks en mann skal like meg sånn jeg egentlig ser ut og ikke det falske utseende mitt så jeg har høy terskel når det kommer til sånt. Dvs at ja, nesa plager meg ganske mye. Syns den ødlegger det ellers ganske klassiske preget jeg har. Matcher ikke. Har også fått flere spørsmål om jeg hat knekt nesa osv.. så det er ikke bare jeg som syns den ser rar ut. 

Operasjon blir absolutt siste utvei.. muliggens så dropper jeg operasjon tross at hvis filler ikke har godt nok resultat. Men vet ikke 🤷‍♀️ kanskje jeg velger operasjon også. Er jo bare å justere litt på den forbanna pukkel nesa så er jeg fornøyd. Men dårlig pust er ikke værdt det, så da må jeg være veldig sikker på kirurgen. 

Ja, du må absolutt gjøre ekstremt god research i så tilfelle, og dra på flere konsultasjoner. Vær streng og krev svar på alt du lurer på. Er du skeptisk så ikke gjennomfør det. Jeg ble nesten helt gal av å prøve å finne "den rette" kirurgen, men endte jo til slutt med å bare føle meg tvunget til å velge, og selv om nesen ser bedre ut enn den gjorde så er det sååå bittert å føle seg tett i nesen konstant og måtte puste med munnen etter den minste fysiske anstrengelse. 

Skal sies min operasjon var veldig stor og det var "totalrenovering", så forhåpentligvis er det du ønsker endret mindre komplisert. 

Definitivt prøv fillers først 👍 

Skrevet

Er det ikke bedre å gå til en kirurg, så kan fikse nesen din en gang for alle? 

Anonymkode: 45fa7...542

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å gå til en kirurg, så kan fikse nesen din en gang for alle? 

Anonymkode: 45fa7...542

1. Jeg har ikke råd til det nå. Har alltid 3000-4000 kroner å bruke på noe, men ikke 30.000-50.000. 

2. Jeg vil se om fillers gir godt nok resultat, og etter hva jeg har hørt kan det vare et par år. 

3. Operasjon er permanent og kjedelig om jeg ikke syntes det ble noe bra. Derfor er det bra å se om jeg syntes at jeg blir noe penere med rett nese før jeg bruker en hel formue på det og risikerer store komplinasjoner som pusteproboemer som en over her. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en liten kul på nesa og har gjort det. Følte meg fornøyd der og da, men etterhvert så jeg at nesa mi bare så Værre ut, enda større bare rettere. Fikk også kommentar fra en utenlandsk mann at nesa mi var stor sånn som hans. Skal ALDRI ta det igjen. Ville heller operert enn fillers, men føler at jeg heller burde jobbe med selvtilliten. En selvsikker person er mer tiltrekkende enn en usikker person, uansett om vi har kul på nesa. 

Anonymkode: 65895...800

Skrevet

Forresten, Ida wulff (bloggeren) har tatt det. Syntes ikke resultatet er bra, hennes nese ser også større ut akkurat som min gjorde. 

Anonymkode: 65895...800

Skrevet

Jeg har gjort det to ganger for å rette ut nesen. Ble veldig fornøyd begge gangene, og resultatet varte lenge. Den første gangen fikk jeg sprøyte rett inn i nesa (i det området jeg skulle rette ut). Andre gangen var nasty, for da stakk de først et hull nede mellom neseborene, før de førte inn et tynt rør opp langs neseveggen (under huden), også fylte de inn Restylane via den. Det skulle visst være mer skånsomt ift å ikke treffe nerver med et sprøytestikk. Men det var ganske ekkelt. Så har ikke gjort det igjen.

Anonymkode: d1f78...1e3

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2019 den 0.12):

Jeg har lyst til å prøve nose fillers/nese fillers. Jeg har en kul midt på neseryggen sånn at nesen min ser litt krom ut. Har irritert meg over det og fått kommentarer på det siden jeg var 11-12, da nesen min utviklet seg sånn. Den var ikke sånn når jeg var liten.. jeg er fornøyd rett forfra, men står jeg i speilet og vender hodet bittelitt til siden så ser nesa bare skjev og uproposjonal ut og det irriterer meg og ødlegger på bilder osv. 

Uansett, er det noen her som har prøvd det? Sett noen som har tatt det eller jobber med å sette det eller andre erfaringer? Er dette noe noen her kan anbefale ? 

Jeg er redd for at nesen skal se veldig lang ut og at enden av nesen opp mot pannen skal se veldig høy ut fra siden? 

Hei 🙂 fillers i nesen er helt trygt, men husk å gå til en plastikk kirurg med erfaring! 
om du vurderer operasjon så kan det være lurt å prøve ut fillers først, med tanke på at ved kirurgi vil det alltid være en risiko mulighet.

Anonymkode: 560fd...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...