Gå til innhold

Åpne opp om bagasje..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til deg som er ufør.

Hvordan forteller du dette når date spør om yrke? 

Jeg er ei ung dame, som aldri har hatt problemer med å få menn. Tvert i mot.

Men etter en voldsepisode utviklet jeg ptsd, som jeg ble delvis ufør av. Jobber litt ved siden av. Men jeg skammer meg sånn.. vil ikke gjøre det, men jeg har i de siste årene ungått å date nettopp fordi jeg tror ingen kan elske meg og min historie. Jeg har gjort store fremskritt ved å takle ptsd symptomene, men er tungt å åpne om på en evt. Date. 

Noen som har hatt utfordringer men likevel funnet kjærligheten? 

Anonymkode: 0b56b...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til deg som er ufør.

Men etter en voldsepisode utviklet jeg ptsd, som jeg ble delvis ufør av. Jobber litt ved siden av. Men jeg skammer meg sånn.. vil ikke gjøre det, men jeg har i de siste årene ungått å date nettopp fordi jeg tror ingen kan elske meg og min historie. Jeg har gjort store fremskritt ved å takle ptsd symptomene, men er tungt å åpne om på en evt. Date. 

Verden er jo full av "uperfekte" mennesker, så du har naturligvis alle muligher til å treffe en bra mann. De "perfekte" folka er sjeldent noe spes uansett :ler:

Flott du klarer å jobbe deltid! I en dating situasjon hadde jeg innledet med hva jeg jobber med - det er vel ingen som oppgir stillingsprosenten - og så kan du jo åpne opp om at du er halvt ufør osv. hvis du føler karen kan være interessant :)

En mengde folk merker du vel er helt uinteressante med en gang og da er det jo ikke noe poeng med å blottstille seg selv og utlevere veldig personlig informasjon - ufør + ptsd eller lignende. Det kan også virke litt skremmende hvis det er det første en får servert på en date - litt lett og ledig kjemisjekk osv. er mer passende da spør du meg.

Hadde ikke vært noen dealbreaker for min del om en dame var 20,50 eller 100 ufør. Det er lissom ikke DET som avgjør om du er en dame man blir glad i og vil være sammen med.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til deg som er ufør.

Du er dame, så ikke et særlig stort problem. Om du var mann ville du vært mer fucked. Damer dater oppover, menn nedover, jevnt over. 

Mange bra menn vil likevel ha deg. Kanskje ikke de mest overlegne med millionlønn osv, men bra menn. Null stress.

Dere damer har nok en tendens til å krisemaksimere og tro at menn er like kravstore som dere. Men hvis du har et ok utseende, er blid og trivelig, så løser dette seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...