AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Beklager ekkelt bilde. Pga litt ubehag med å svelge (kjentes ut som en popcornbit satt fast i mandelen) bestemte jeg meg for å se på mandlene. Lurer på om det er normalt at di er så forskjellige? Er så mye klumper på den ene, og den har et hakk midt på, nesten som den er delt i to🙈 Beklager mørkt og dårlig bilde, litt vanskelig å ta bilde inni munnen Anonymkode: 46dab...79b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Ingen som har noe formening? Anonymkode: 46dab...79b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Søk på mandelpropp! Jeg trodde jeg hadde popcorn i halsen, så tok en q-tip bak der og fikk opp masse puss. Har brent vekk mandlene nå da:) Anonymkode: b1452...24b
Anjatapinjata Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 Det er mandelstener i mandelen din. Er ikke noe uvanlig. Begge mine ser helt jævli ut og får ofte mandelstener. Kan plukke de ut som en over her skriver, de lukter død!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå